28 yaşında üniversiteye girmenin avantaj ve dezavantajları neler?

28 yaşındayım. Ailem epey baskıcı. Bu zamana kadar aile ahbabı da denebilir, bayan bir büyüğün yanında çalıştım ve babamın bakımını üstlendim. Babam yakın zamanda vefat etti. Ölmeseydi ben zorla evlenecektim ama nişan bozdum. Ağabeylerim hala benim için tehdit. Bense okumak ve bağımsız yaşamak istiyorum. Sizce 28 yaşında üniversiteye hazırlanmak aptallık mı?
28 yaşında üniversiteye girmenin avantaj ve dezavantajları neler?
Cevapla