Üniversite mezun olduktan sonra insanları küçümsemek doğru mudur?

üniversite mezunu olanların lise mezunlarını, okumayıp meslek edinenleri, okumayıp evlenenleri, okumayıp çalışanları küçümsemesi doğrumudur bana çok saçma geliyor herkesin hayat şartları aynı değil hepimiz insanız sonuçta.
Üniversite mezun olduktan sonra insanları küçümsemek doğru mudur?
Cevapla