BİYOLOJİ ÇALIŞMAKTAN NEFRET EDİYORUM ÇALIŞSAM DA OLMUYO NASIL ÇALIŞMALIYIM?

Merhaba bu sene üniversite sınavına gireceğim. Lisede biyoloji derslerine hiç çalışmadım. Biyoloji adına sınıfın en düşük notu hep benim olurdu. Şimdiye kadar hiç çalışmadığım için çok zorlanıyorum özellikle tyt çalışsam da yorum olduğundan soru işaretlediğim an direk - netlere düşüyorum etrafımdaki arkadaşlarımın fen adına en sevdikleri ders biyoloji onlara bakınca imreniyorum açıkçası. Ama bende olmuyor işte neden sayısal bir ders olduğunu da anlamış değilim. Biyoloji dersini seven ve bu derste iyi plan arkadaşlar ya da tıp okuyan varsa nasıl çalışmalıyım? Bu dersle yıldızım barışsın istiyorum artık yeter
BİYOLOJİ ÇALIŞMAKTAN NEFRET EDİYORUM ÇALIŞSAM DA OLMUYO NASIL ÇALIŞMALIYIM?
Cevapla