Benim gibi okuduğu bölümü/yaptığı mesleği sevmeyen var mı?

Ne emeklerle ne hayallerle çıkmıştım o yola. Hayallerim bir bir elimden kaydı. Evet her zaman her şeyin daha kötüsü vardır ama bu duygu dünyanın en berbat duygularından biri. Sınava ne yeniden hazırlanacak gücüm var ne de motivasyonum. Mühendislik okurken bir yandan üni sınavına çalışayım diyorum o da ayrı bir dert ve stres. Dondurmak da çok zor geliyor. Bu yolda devam edebilirim ama benim hayallerim bambaşkaydı. Hayallerimden vazgeçemiyorum. Özellikle bu kadar bedel ödemişken bulunduğum konumu kabul edemiyorum.
Benim gibi okuduğu bölümü/yaptığı mesleği sevmeyen var mı?
Cevapla