günümüzde aylık 8.000 türk lirası maaş iyi midir sizce :-?
elite yaşam için yeterli midir
elite yaşam için yeterli midir
herkes yetmez 1o bin yok 15 bin gibi uyduruk cevap vermişler.. bunu diyenler acaba bu değirmenin suyu nerden geliyormuş merak ettim? günümüzde çöplükte akşam pazar yerine gidip yiyecek toplayanlar azımsanmıyacak kadarlar.. askari ücret 800 falan heralde böyle ev geçindirmek için sihirbazlık yapanlardan tut.. sadece akşam yemeği için yurt dışına çıkıp gelenlerde var.. bildiğim kadarıyla bir memurun ortalama aylığı 2000-3500 arası olduğuna göre sen o dediğin paranın kıymetini bilirsen, şükredersen gül gibi geçinir ve fazlasıyla artırırsın.. yani elimizdeki imkanlarla yetinmeye çalışmalıyız...
kesinlikle:)
Istanbuldaysan elit bir yerdeysen mesela ben ulusta oturuyorum 3500 lira kira oduyorum altinda iyi bir araba varsa benzini vs masraflari var. zorlu center, beymen, istinyepark nisantasi gibi yerlerden alisveris yapiyosan ancak birkac parca esya alabilirsin ama evin kendininse biraz yeter fakat gece hayatin varsa reina, sortie lucca gibi yerlere ayda 1 gidebilirsin ancak beni sevgilim goturuyor genelde
3500 tl kira ne ya :O
kira ödemek mantıksız. eve girersin taksit ödersin
ev varsa iyi sııntı yok :)
*-*
700.000 dolar çok ya :D
ne yapmayı düşünüyosun
butik açmak nedir :D cafe aç
hmm
onu da erkek arkadaşların açsın bari
Bu ulkede 50.000 lirayla bir ay idare edemeyen de var 800 lira maasla ev gecindirende. Sukret once haline aldigin para turkiyede normal duzeyde aileler icin oldukca yuksek. İstanbul'da 2-3 bin liraya gecinende var. Bakma millete sen yok neymis en az 10 bin 15 bin falan dedigine. Sorsan 2 binden fazla almazlar. Eger maasin öyleyse rahat yasarsin. Tabi har vurup harman savurmazsan.
çoğu kişi normal yaşarsın diyor aileyle
peki teşekkürler :)
:))
Yalnız başına yaşıyorsan mükemmel İstanbulun her yerinde kaliteli yaşarsın
bencede
Cevap
21Cevap
İstanbulu bilmem ama ankarada cok iyi yasarsin deli misin l*n askeri ucretler gecinen aileler var onun 10 kati bir mevladan bahsesiyorsun
:))
8000 tl maaş aldıgımo düşünemedim bir an :) Ben o maaş ile çok güzel kazançlar elde edebileceğimi düşünüyorum. Keşke mümkün olsa , para parayı getirir.
8.000 para getirmez ya
vay iyiymiş :D
25000 kazanan maasli adamlar oldugu muddetce 8000 anca idare eder. Biz 3500le surunmelerdeyiz
abartıyosun bence
dostum sorunun ne :D ben sürünmelerdeyiz falan mı dedim
hmm
tamamen yaşam kalitenle alakalı.. unutmaki para yemek kolay ama kazanmak zordur.. iş yemeye geldimi o parayı 1 günde de yersin..
evet kesinlikle :)
- Sen benle t*aşak mı geçiyon l*n
+ Yok abi elimi sürmem :D
gibi komik olmus 8.000 l*n boru mu yeter yeter :D
:DD
ne kadar elit bir yaşamdan bahsediyorsun bilmiyorum ama ortalamanın çok çok üstünde yaşarsın
İstanbul'da yaşamak için işte
İstanbul'da senim maaşını tek gecede harcayanlar var. normalin üstü yaşarsın ama öyle sosyeteye karışamazsın
doğma büyüme istanbuldayım biliyorum zaten :D sosyete ile işim olmaz yahu ben kendi halimde takılırım -.-
kendi halindeysen yeter de artar
2 kişi için yeter mi peki
Bence yeter neden yetmesin. diğer kişi de çalışıyor mu
bilemem. çalışmamasını varsayın
çalışmazsa da iyi yaşarsınız ama kadınların giderleri çoktur. çalışırsa süper olur
hmm peki teşekkürler :)
?:S
:DD
Ben İstanbul'da öğrenciyken 300 lirayla sosyeteye katılıyordum gece hayatımda vardı o para bende olsa istanbulu satın alırdım heralde milletin dediğine bakma 8.000 çok iyi bir miktar her türlü haltı yersin bu parayla.
gece mece değil benim amacım. araba ev aile
Orasını bilemem o konu bende kapsam dışı :)
:DD
Yalnizsan iyi para
Ailen coluk cocuk varsa normal yani standart oluyor gibi bir şey
yalnızım da yalnız kalmıycam sonsua kadar heralde :D
bilemiyorum onu
pekala :) teşekkür ederim
sanmıyorum ya yeter
Çok az , o parayla peynir ekmek yersin, en iyisi asgari ücretle çalış ozaman elit yaşarsın.
:-)
ortalamanın üstünde yaşamın olur fakat çokta elit yaşarsın denemez
hmm :)
yes :)
:DD
Yaşam tarzına baglı ama
Ortalamanın üstünde bir maaş
:))
Akıllıca davranırsan elit yaşarsın :) 8 bin maaş millet vekili maaşı :)
millet vekilleri başbakanla aynı alıyolar. daha fazla 8.000 değil.
İnternetten oyle gormustum yanlısım olabılır ama bence gayet iyi 5 bin aylık gelirimiz ve gayet ıyı yaşıyoruz kardeşım İstanbul'da :) :) :)
Elit olmasada rahat konforlu :)
hmm peki teşekkürler :)
bunu gerçekten soruyosan sana o maaşı veren patronun kulaklarını çınlatıcam :)
--..--
Sor bakayım hayatımda hiç bir arada 8.000 tl gören var mı burada?
hayatında hiç bir arada 8.000 tl gören var mı burada? :DDDD
Harf hatası yapmışım ama sen soruyu tekrarlayarak onu düzeltmişsin. :D *hayatında
Şu an yemin ediyorum sana 1000 tl param olsun, hayatımda hiç oynamamış bir insan olarak kırk göbek atarım lan.
evet :d
:DD
Burada yetmez diyenlerin hepsinin ağzı kokuyor fakirlikten. :D 8.000 tl aylık gelirden bence her ay 1000-1500 tl arttırırsın bile, harca harca bitmez.
aile için peki
15.000 binden aşağısı kurtarmıyor kardeş ^^
evet öyle gibi :)
:DD
nerede yaşadığına bağlı
istanbul.
yetmez
ne kadar yeter peki? minimum 12.000 mi?
bekar mısın? ASD :ASD :D :D:D
evet neden :D
:DD
4 Bin tl Sosyal yaşam.. artık neyine harcicaksan :D 2 bin tl Ev + mutfak +giyecek +içecek 2 bin tl de bankaya koy yaşa ag
Parana göre yaşarsın , bu her zaman böyle olur.
kesinlikle.
doktor veya iyi bir mühendissen bu para az
mühendise nesi az l*n bu paranın :D mühendisler 1500-2000 le işe başlıyolar
ilk başta öyle başlar. benim eniştem elektrik elektronik mühendisi. Siemenste çalışıyor. Yıllık geliri trilyonu buluyor. İşi almanyada ve her hafta uçakla gidip geliyor :D Ve kendi uçağı var...
hasstir kendi uçağı mı var :D
evet :D adam süpermarket kadar çok kazanıyor
:DD
Kral gibi yaşarsın.
o kadar da değil bence :d
Normal istanbuldaysan cok ta iyi degil
istanbuldayım evet
valla lüksün lüksü var sana bağlı bence tamamen
Tek basina evet
hmm teşekkürler
Yeterli değil
hmm ne kadar olmalı peki?
teşekkürler. :D
:))
8 000 ile 10 000 arasında standartları değiştirecek ne gibi bir fark var merak ediyorum.
hemen de gizlen @_Hidden_ :D
@Hidden_-
l*n nye olmuyooo
@Hidden_
ahaha :D tekrrar çıktın gizliden helal :D böyle ol gizlenme. insanlar seni eleştireceklerse fikirlerinle eleştirsinler :)
gayet iyi.
elite için?
haklısın
kim alıyor o maaşı
ne önemi var :D
hmm
Yyetmezmi. Ya canim
yeter mi *-*
Bnce yeter
5 bini at bnkaya her ay
3 bin yeter. Hergun gezmezsen eh birazda evde otur arkilerke evliysen evdeki ğuzellik sana yeter bnkdaki paraylada tatile cik yetmezmi tatlum
bankaya atmak mantıksız. ev araba al taksit öde.
Daha iyi iste bn ev var sanmistim bnce cok iyi bir de evlen yaninda hep bir guzellik olsun yeter
:))
güzel para
bence az elit için
Aç ayı kendini buğday ambarında görürmüş:)
hemen sokun zaten lafı.
Zaten laf sokacak eleman arıyordum bu iyi oldu. :))
:DDD
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar