Bazen birine güveneceğim zaman geçmişteki hayal kırıklıklarım ensemden tutar ve kulağıma fısıldar; ne çabuk unuttun?

Bazen birisine güveneceğim zaman,

Geçmişteki hayal kırıklıklarım ensemden tutar ve kulağıma fısıldar;

"Ne Çabuk Unuttun''

Bu söz çok hoşuma gidiyor . .

pekala doğru olan ne ?

Geçmişe bakıp ders çıkarıp bazı şeyleri ertelemek mi ?

yoksa

Herşeyi olması gerektiği gibi ÖNYARGISIZCA yeniden yaşamak mı ?
Bazen birine güveneceğim zaman geçmişteki hayal kırıklıklarım ensemden tutar ve kulağıma fısıldar; ne çabuk unuttun?
Cevapla