Artık önüne gelen motokurye oldu, yollar motordan geçilmiyor mantar gibi arttılar. Peki bu insanlar ne kadar kazanıyor ve kadınlar da yapabilir mi? Biraz araştırdım fiyatlar şöyle diyorlar ama doğru mu sizin bildikleriniz var mı?HepsiBurada 5-10 bin Yemeksepeti Banabi 5-7 bin Trendyol 5-17 bin ama ne kadar doğru bilmiyorum. Aranızda varsa söyler misiniz?
Trendyol, Getir, Banabi... Motorlu kurye olmak istiyorum, ayda ortalama ne kadar kazanıyorlar?
Davulun sesi kulağa uzaktan hoş gelir günde en az 10 - 12 saat kelle koltukta trafikte zamana karşı yarışacaksın bu arada tüm yük senin sırtında olacak siparişleri zamanında teslim etmen lazım bir sorun olduğu zaman şirket arkanda olmayacak. İş bitiminde her tarafın ağrıyacak motor sürmek sıcağa soğuğa toza egzost dumanına maruz kalmak kolay değil sosyal hayatın olmayacak boş zamanın yatakta uyuyarak geçecek Hasta olma gibi bir lüksün zaten yok hastalanırsan işe gidemezsen cebinden harcarsın. İşten çıkmak istesen tazminatın yok sendika hakkın yok çünkü kendine çalışıyorsun. Muhtemel bir kazada belki ömür boyu sakat kalacaksın geri dönüşü olmayacak. Allah korusun kaza yapmazsan ölmezsen yaralanmazsan o 15 bin tl kazancın yarısı masraflara gidiyor cebine kalan para asgari ücretin belki bir tık fazlası ama onun içinde senin verilmeyen tazminatın var bunu unutma ayrıca yapılan iş sıradan bir iş değil riskli bir iş kelle koltuktasın ufak bir kazada belki bacağın kopacak ya da öleceksin. Yine de girmekte ısrarlı isen uzun süreli yapılacak bir iş değil 1 - 2 ay yaptıktan sonra pişman olacaksın en uzun yapanlar 5-6 ay dayanıyor yapılacak iş değil. Motokurye bulmak zor olduğu için ve çalışanlar kalıcı olmadığı için şirketler böyle bir strateji izliyor sürekli motokuryeliğin reklamını yapıyorlar yüksek kazanç varmış gibi gösteriyorlar ki sürekli işe talep olsun ama iç yüzü çok farklı.
Kendi motorunla mı dağıtıyorsun yoksa şirket motoruyla mı gibi ayrımları var kurye olmanın diye biliyorum. En çok Trendyol'dan alışveriş yapıldığı için orada başlayabiliyorsan eğer daha yüksek kazanırsın gibi düşünüyorum.
e-sipariş arttı herkes artık internetten siparişe döndü onun için eleman yetiştiremiyorlar.. kazananlar iyi kazanıyor.. iyi motor kullanabildikten sonra yapabilirsin elbette.. adresi zaten navigasyon gösteriyor.. ne kadar kazanacağın ne kadar paket dağıttığınla orantılıdır...
Acımdan ölsem bile şunlardan ne sipariş veririm nede çalışırım. Kapitalist düzenin modern köpeği bunlar. Hepsinin canı cehenneme. Bakkalda her şey var mk
Güzel kazanıyorlar aralarında en çok kazandıran trendyol GO olması lazım. Googlea yazarak bulabilirsin birçok haber var bunun için, şöyle ben bir tane buldum güzel anlatılmış www. finansportali. net/trendyol-go-motorlu-kurye/