İstediği bölümün peşinden koşup 3. seneye falan kalan var mı?

Ne biliyim 3. senede istediği bölümü kazanıp iyiki kalmışım 3. seneye falan diyen var mı atrkadaşlar?
Güncellemeler
+1 yıl
eyv.
İstediği bölümün peşinden koşup 3. seneye falan kalan var mı?
Cevapla