Çocuk gelişimi ataması kolay mı
Zor bir meslek mi
Kreştede çalışıyor mu
Zor bir meslek mi
Kreştede çalışıyor mu
Asgari ücrete çalıştırıyorlar 😑 hiç okuma bence direk diplomasız başvur ben 4 çocuğa baktim vs de 😂 ise alırlar! Ciddiyim diploma bizim ülkede sadece kağıt parçası olarak kabul ediliyor! Istersen deneyebilirsin! Sigortasız olarak başka ilde bi süre çalıştım de 😅 seni alirlar zaten verdikleri asgari ücret 🙄 bir de diploma mı isteyecekler 😑
Cevap
4Cevap
Formasyon alip calisabiliyolar kreslerde. Atamasi zor tercih etmeyi dusunuyosan hic düşünme aciktan cok kisi okuyo üstelik
kreşte çalışılıyor rehabilitasyon merkezinde de çalışabilirsin ataması biraz zor ama iş bulursun
Kreşte çok az ücret verirler
Özelde bulursun devlette olmaz
Çok zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?