Yeni mezun diş hekimleri asgari ücrete mi mahkum?

Diş hekimleri devlette kadro bulamadığı için ya kendi kliniğini açmak zorunda kalıyor ya da mevcut kliniklerde işçi olarak asgari
Diş hekimleri devlette kadro bulamadığı için ya kendi kliniğini açmak zorunda kalıyor ya da mevcut kliniklerde işçi olarak asgari
Diş hekimleri devlette kadro bulamadığı için ya kendi kliniğini açmak zorunda kalıyor ya da mevcut kliniklerde işçi olarak asgari ücrete çalışıyor. Diş hekimlerinin birçoğu ise işsiz kalıyor. Kendi kliniklerini açmak isterlerse çok yüksek meblağlar gerekiyor. İşsiz kalanlardan 400 civarı diş hekimi, Türk Diş Hekimleri Birliği’nin (TDB) internet sitesine gönderdikleri dilekçelerle siteyi kilitledi. Konuya ilişkin TDB Başkanı Prof. Dr. Atilla Ataç “Yeni açılan fakülteler ve artan kontenjanlar sonunda diş hekimlerine işsiziz dedirtti. İşsiziz demek yanlış ama nitelikli aldıkları eğitimin karşılığı olan bir iş bulamamadan söz ediyoruz” diye konuştu. Ülkemizde bu konuda çok fazla mı bölüm var sizce?
Maalesef atanamazsan ya da kendi iş yerin yoksa işi zor
Hayır böyle düşünmüyorum
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yeni mezun diş hekimleri asgari ücrete mi mahkum?
Cevapla