Türkiye’de doktorluktan istifa edip İsviçre’de kebapçı oldu! Siz hangisini tercih ederdiniz?

İstanbul’da bir araştırma ve eğitim hastanesinden istifa eden M. M umudunu yitirince çareyi kebapçı olmak da bulmuş. Soğan soyuyorum ama daha mutluyum demiş röportajında. Ben mantıklı buldum, huzurlu bir yaşamı tercih ederdim çünkü. Siz hangisini tercih ederdiniz? 🙌🏼
https://www.diken.com.tr/turkiyede-hekimlik-yapmaktansa-isvicrede-kebapcida-calisiyor/
Türkiye’de doktorluktan istifa edip İsviçre’de kebapçı oldu! Siz hangisini tercih ederdiniz?
Türkiye’de doktor olmak
İsviçre’de kebapçı olmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Türkiye’de doktorluktan istifa edip İsviçre’de kebapçı oldu! Siz hangisini tercih ederdiniz?
Cevapla