Evet, illa bir şey yapmak zorunda bile değilsin. Boş boş otursan bile birisi gelip sana kalk demiyor, zaten kendin al gibi bir sistem olduğu için hiçbir garson da ikide bir gelip ne istersiniz diye rahatsız etmiyor. Uyusan bile laf eden olmaz yani.
Evet, olayı bu zaten. Benim bildiğim kadarıyla hemen hemen starbucks olan her yerde böyle. Tabi ders çalışacağım falan dersen biraz zorlayıcı olabilir, laptoptan falan yapacaksan sorun olmaz ama oturup baya kitaplar ile ders çalışacağım dersen odaklanma sorunu yaşayabilirsin. O yüzden en köşelerde, kulaklığın var ise kulaklığında minik bir melodi çalarken ders çalışmanı öneririm. Tabi bir şeyler içeceğim dersen biraz pahalı olabilir, geçenlerde bir içecek bir pastaya 40 lira verdim. Pahalılığı değişebilir tabi, durumun kötü değil ise gayet normal bir fiyat.
Ben öğretmenim maaşımla starbucks'a 1 kere gittim 😑 iğrenç bi kahve içtim 32tl bilmiyorum ruhum mu fakir kahve dünyasına gidip 20tlye kahve içiyorum daha güzel geliyor...
Sesten odaklanabilirsen bir şeyler almasan da calisabilirsin orada. Herkes kendi halinde zaten, kimse kimseyi umursamıyor "bu bir şey içmeden niye burada oturuyor" diye kimse sorgulamaz
Breew mood diye bir yer var oraya giderim starbucks pek gitmiyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sonra öğrenci aç desinler öğrenci para bulamıyor desinler. Sırf reklam olsun diye hava olsun diye gidip ders çalışılmayacak ortamda bi kahveye 30 40 TL bayılsınlar
Bence çalışılmaz o seste o ortamda özellikle kalabalıksa mümkünatı yok. Ders çalışmak için ya da bilgisayarını götürüp iş yapmak için gidenler full hava için gidiyor aksini iddia eden net sonradan görmedir
Ben normalde yeni tatlar denemeyi sevmiyorum herkesin ağzında tutturmuş bir 😂 Starbucks, Starbucks denk gelirsem alayım dedim migros ta gördüm 3 ₺ ye aldım baya hoşuma gitti fena değildi 10/8 buçuk veriyorum
Annnem gördükçe laf atıyordu Instagram da valla benim öyle niyetim yok öyle bir kız değilim sadece meraktan gideceğim bidaha gideceğimi sanmıyorum zaten