Merhaba,.
Ben Almanyada yaşıyorum ve 1 2 yıl sonra evlenip Türkiye'de yaşayacam. Burada büyüdüğüm için almancam ana dil seviyede.
Meslek yapmadım ben burada sadece 10. Yıl okulumu okudum ve sonrada bıraktım okulu.
Bu yüzden iş bulmanın çok zor olacağını düşünüyorum. Yani burada bulamiyorum iş. Türkiye'de iş bulurmuyum? Almanca konuşabilenler için iş oluyor mu?
Ben Almanyada yaşıyorum ve 1 2 yıl sonra evlenip Türkiye'de yaşayacam. Burada büyüdüğüm için almancam ana dil seviyede.
Meslek yapmadım ben burada sadece 10. Yıl okulumu okudum ve sonrada bıraktım okulu.
Bu yüzden iş bulmanın çok zor olacağını düşünüyorum. Yani burada bulamiyorum iş. Türkiye'de iş bulurmuyum? Almanca konuşabilenler için iş oluyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer