Üstelik o günden sonra bir-iki defa da konuştuk. Telefon konuşmalarımızdan birinde “Tamam hemen atıyorum.” dediği halde atmadı ve ertesi günü güya nasıl olduğumu merak ettiği için tekrar aradı ve laf arasında ders çalışıp çalışmadığımı sordu ve buna rağmen de notları atmadı.
Üstüne üstlük yokluğumda yurttaki odama gitmiş, benim sayemde tanıştığı oda arkadaşımla sohbet etmek için! Sizce bu davranış da ne kadar doğru?
Üstüne üstlük yokluğumda yurttaki odama gitmiş, benim sayemde tanıştığı oda arkadaşımla sohbet etmek için! Sizce bu davranış da ne kadar doğru?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Güvenme sende ne iki söze lafa kaniyosun ayriyetten ne zorunluluğu var sen halledersin sonra
O kişiyle de iletişimi kes kolpaci o
Şöyle ki benim sağlık sorunum aniden gelişti yani o zaman acildi durumum. Finaller de yaklaşıyor malum. Kendi geldi yanıma ve kendi söyledi sen içini ferah tut ben sana hepsini atıcam asla geri kalmayacaksın gibi laflar söyledi. Zaten sürekli beraberdik dostum dostum diye gezinen bir insan. Anlayacağın kendi bana durduk yere güveni aşıladı sonra da laflarının üzerine yattı..
Resmen kıskanıyor seni yavaştan uzaklaş. Allah arkadaşın da hayırlısını versin benimkiler yerime imza atıyordu ben demeden notları bana yolluyorlardı
Arkadaşın tam bir yavşk engelle gitsin.
Sana yapılsa böyle düşünürdün yani
Döverdim gidip
Yok artık o kadar da değil
Bu net ikiyüzlülük ve senden cesaret alarak yapıyor yaaaani , seni gözünde sadece bir alet olarak görüyor gram değerin yok.
Senin üstünden bir amacı var.
Belki arkadaslarindan birisi veya baska seyler
Adam rakiblerini eliyor taktikssss
Rakip elemek isteyebilir de ben istemeden kendi yapacağını söyledi şeyi yapmayıp beni oyuna getirerek mi
Dost görünümlü düşman 😅
Böyle düşünmek de istemiyorum sanki bu sonuca varsam kötü kalpliymişim gibi hissederim
Böyle düşünmeye devam edersen daha çok üzerler Pren'ses
Ama kızı görsen o kadar naif bir hali var ki insanlar bana inanmaz bile belki de
O tiplerden korkacaksın zaten bi kaşıkta boğazlarlar.
Yorumların çok ürkütücü:(
Dost acı söyler maalesef
Ne yapmam lazım peki
Çingirakli yilanlardan uzak durmakta fayda var
Peki sen böyle bir şey yaşasan uzak mı duracaktın yoksa takmaz mıydın? Yoksa ben mi detaylara takılıyorum?
Görmezden gelirdim nasilsin diye sorsa isim var der gecerdim
Öylelerinden Uzak durmak lazım
Arkadaşına sor biz ne bilelim 🙄
Sırf gözün arkanda kalsın diye
Kalmadı açıkçası, halloldu ama bana dost diyen birinin bunu yapması da sorgulattı beni
Tabikide sorgulayacaksin
Ya şimdi kazık mı yedim ben anlamadım 🤣 sinirden gülüyorum
Gibi gibi
Vay şerefsz
Sana yapılsa böyle mi düşünürdün
Arar söverdim, sen nasıl lerefsiz bir mahluksun diye hesap sorardım
Dhdhhds cidden mi yoksa kafa mı buluyorsun
Sence?
Bi önceki sorunda cevap yazmıştım
Blr önceki sorum yok ki
Hmm benzettim o zaman
Acaba oda arkadşaında mı burada 😀
Aa o önceki değil sonraki sorum hshshs
Ahaha 🤣🤣
Pislik yapıyor
Kalmalıymış ozman
Çok haklısın kalmalıymış. Ama sürekli dostum dostum diye gezinen bir insana da konduramıyorum
Kimseye güvenme işte