Hasta olunca okula gidemedim. Bölümden arkadaşım “Gözün arkada kalmasın, ben sana notları atacağım.” dediği halde neden atmıyor?

Üstelik o günden sonra bir-iki defa da konuştuk. Telefon konuşmalarımızdan birinde “Tamam hemen atıyorum.” dediği halde atmadı ve ertesi günü güya nasıl olduğumu merak ettiği için tekrar aradı ve laf arasında ders çalışıp çalışmadığımı sordu ve buna rağmen de notları atmadı.

Üstüne üstlük yokluğumda yurttaki odama gitmiş, benim sayemde tanıştığı oda arkadaşımla sohbet etmek için! Sizce bu davranış da ne kadar doğru?
Hasta olunca okula gidemedim. Bölümden arkadaşım “Gözün arkada kalmasın, ben sana notları atacağım.” dediği halde neden atmıyor?
Cevapla