E okul not yerimde "k" yaziyor bu üniversiteye gitmeme engel mi?

arkadaslar simdi söyle ben anadolu ögrencisiyim, havacilik okuyorum. 3 hafta önce sinav olduk orada kopya cekmedigim halde hoca ellerimde bir sey yaziyor diye kopya sayip kagidimi aldi (keske silseymisim ellerimi, kagidi da sakir sakir dolduruyordum) neyse e okul notuma "k" yazildi bizim müdür yardimcisi da kopya cekenler hakkinda islem baslatilacak falan dedi. neredeyse 4 hafta olucak hala disiplin kurulu beni cagirmadi, bir ceza falan da almadim. hayatimda ilk kez kopyadan yakalandim, daha önce hic disiplin sucum da yok yani anlayacaginiz sicilim temiz. bu üniversiteye gitmeme engel mi? bir sonraki sene erasmus'a katilicam isvicre icin. zaten üniversiteyi de danimarka da okumayi planliyorum. bu "k" yazmasi herhangi bir durumu etkiler mi? birkac kisiyle konustum bana sadece üniversitesi sinavina girmeyi birkac yil erteler dediler. bir de bazilari hocana söyle "k" silsin "0" yazsin daha iyi dediler. bu hoca da yeni geldi okula tanimiyorumuz birbirimizi. ayiptir söylemesi kendisi biraz kardeşim bir kadindir hicbir ögrencisijin gelecegini düsündügünü sanmiyorum burnu havada biri. allah askina yardim edin 💓
E okul not yerimde "k" yaziyor bu üniversiteye gitmeme engel mi?
Cevapla