İş yerimde doğum günüm bilindiği halde kutlanmadı. Haksızlık değil mi bu?

Doğum günümde izinliydim. Arayıp kutlayanlar, döndüğüm gün de kutlayanlar olmasına rağmen gençlere hep pasta alırdık bana öyle bir şey almadılar yapmadılar. Üç kişi aynı anda atandık iki arkadaşa da pasta alıp doğum günü kutladık bi ben böyle kaldım. Çok moralim bozuk. Kalbim kırık ne yapmalyım? Artık ben de organizasyonlara katılmayacağım ya sizce?
İş yerimde doğum günüm bilindiği halde kutlanmadı. Haksızlık değil mi bu?
Cevapla