Herkese doktor olacağım dedim şimdi derslerim çok kötü. Ne yapacağım ben, yetişir mi konular?

Zaman çok çabuk geçiyor yine sınav geldi çattı herkese doktor olucam diye laflar söyluyodum şu an derslerim çok kötü sitrese girdim ben konular yetişir mi ya kankiler üff😣😣
Herkese doktor olacağım dedim şimdi derslerim çok kötü. Ne yapacağım ben, yetişir mi konular?
Cevapla