Hemşire kız, hemşirelik güzel bir meslek mi küçünsecekmi yoksa ve evlilik detaya bakın?

Hayat bu bölüme itti diyelim :) isteyerek gittim kızlara da yakışıyor diye düşünüyorum ama üniversite de arkadaş ortamında iyi bölümden kişiler ile tanışırken hemşirelik okuyorum demeye utanıyorum. Erkekler sizce küçümsenecek meslek mi ve en önemli sorum şu :D hemşire kızlar hangi meslekten kişiler ile sevgili olup evleniyor genelde? gözleminiz neler? bu fakülteye başlayalı bir tane sevgilim oldu o da mühendislik okuyordu. Hiç küçümsedi
Hemşire kız, hemşirelik güzel bir meslek mi küçünsecekmi yoksa ve evlilik detaya bakın?
Cevapla