Bana burs çıktı çok mutlu oldum ama bu dönem vizelerde çalışamadım, hepsinden kaldım. Bursum kesilecek mi şimdi?

Burs çıkmış bana tüm vizelerden 20 30 aldım 7 ders var hepsinden kaldım hastaydım vize haftası enfeksiyon kapmıştım çalışamadım hiç sınavlarda zor durdum şimdi burs çıktığını öğreniyorum ama sevinemedim çan sistemi var 60 geçme Notu çok zor soran hocalar var 2 nin altına düşerse ortalamam hemen burs kesilir mi yoksa ikinci dönem çok yüksek olursa ortalamam kesilmez mi nasıl oluyor ya?
Bana burs çıktı çok mutlu oldum ama bu dönem vizelerde çalışamadım, hepsinden kaldım. Bursum kesilecek mi şimdi?
Cevapla