Güzellik uzmanlığı belgesi alıp bir yer açmayı düşünüyorum. Sizce tutar mı?

Parası iyi deniliyor bende çok hoşlanıyorum böyle tırnak kirpik vs hep bakımlara bayılırım ve 5 gün teknik öğrenmek için ders aldım en iyi yerden beğenildi kadın bana bayıldı ama çok yavaş ilerliyorumyani 1 saatte yapılanı ben 2 saatte yapıyorum tek sıkıntım o
Güzellik uzmanlığı belgesi alıp bir yer açmayı düşünüyorum. Sizce tutar mı?
Cevapla