Banaa bir yol gösterin disiplin nasıl kötü bir şey mi arkadaşlar acilll yardımcı olur musunuz?

Bundan iki gün önce son saatler matematik dersindeydim oğlanın biri telefonla oynuyor arka sırada bende sinirliydim o sıralar hocaya söyledim bunu bu oğlandaa hemen sinirlendi sonra oğlanın kafasına kitap attım geldi banaa küfür etti bende karşılıksız kalmadım TABİKİ çok ağır bir küfür ettim. Hoca isimlerimizi aldı ben başta bir şey olmaz dedim. Rehberlikten çağırdılar disipline gidiyorsunuz dedi ben çılgına döndü sizce bu disiplin en ufak bir şey de çözülen veya çözülmeyen bir şey mi? Acil lütfen yardım edin okul hayatımın bitmesinden korkuyorum!
Banaa bir yol gösterin disiplin nasıl kötü bir şey mi arkadaşlar acilll yardımcı olur musunuz?
Cevapla