Sınava hazırlanıyorum bundan dolayı erkek arkadaşıma Haziran'a kadar konuşmayalım desem saçma mı olur?

Erkek arkadaşıma Haziran ayina kadar konuşmayalim desem çunku sinava hazirlaniyorum bu mantikli sizce de?
Sınava hazırlanıyorum bundan dolayı erkek arkadaşıma Haziran'a kadar konuşmayalım desem saçma mı olur?
Cevapla