Türkiye’de lise 2’ye kadar okudum ama Almanım. Oraya gidersem hangi sınıftan başlarım?

türkiyede lise 2 öğrencisiyim normalde lise 4 olacaktım 18 yaşındayım alman vatandaşıyım isviçreden türkiyeye geldiğim için 2 yıl geriden okudum almanyada hiç okul okumadım sadece türkiye lise 2 yarısındayım şu an işte oraya gidersem hangi okuldan başlarım almancan b1-b2 arası şu an okul ortalamam 90 hiç altında almadım
Türkiye’de lise 2’ye kadar okudum ama Almanım. Oraya gidersem hangi sınıftan başlarım?
Cevapla