Eğitim hayatınızda 0.5 mi yoksa 0.7 uç mu kullanırdınız?

Eğitim hayatınızda 0.5 mi yoksa 0.7 uç mu kullanırdınız?
0.5 kullanırdım ama yazım inci gibiydi gerçekten şimdi olsa yazamam öyle sanırım. 😄 Bizim sınıf hep 0.7 kullanıyordu 3-4 kişi 0.5 di 😄
Eğitim hayatınızda 0.5 mi yoksa 0.7 uç mu kullanırdınız?
Cevapla