Lütfennn yardım okulumu değiştirdim yardım edin kötüyüm?

lise son sınıf öğrencisiyim okulumu değiştirdim geçen dönem sonları gitmiştim okula 1 2 ay sonra tatile girdi zaten sorun şu ki ben bir ortama zor alışırım ve koskoca 1 yıl tek başına geçmez çok çekiniyorum gitmek istemiyorum o okula psikolojim bozuldu çünkü dünyanın bir ucunda okul ve tanıdığım kimse yok hatta sorunlu oldugum insanlar orda bende soguk biriyim pek fazla hoşlanmazlar insanlara yüz vermediğim için ne yapmam lazım yaşayan varsa yardım etsin nasıl davranmalıyım koskoca 1 yıl arkadaşsız geçer mi tek başıma?
Lütfennn yardım okulumu değiştirdim yardım edin kötüyüm?
Cevapla