Üniversiteye kayıt için ''Heyet Raporu (Boy ve Kilo)'' gerekiyor. Nerden ve nasıl alınır? Ücreti nedir?

Heyet raporunda sadece boy ve kilo istiyorlar. Diyetisyen onaylıcak sanırım. Nasıl olucak bu iş anlamadım pazartesi halletmem gerekiyor.

Bu arada alanlar nasıl aldıklarını açıklarlarsa sevinirim.
Güncellemeler
+1 yıl
Devlet hastanesinden 200 tl vererek aldım.
Üniversiteye kayıt için ''Heyet Raporu (Boy ve Kilo)'' gerekiyor. Nerden ve nasıl alınır? Ücreti nedir?
Cevapla