Sunumum var ve çok heyecanlıyım. Ne yapıcam ben ya?

Sırf bu sunum yüzünden heyecandan uyuyamadım yani siz düşünün. Sunum yapacağımız hocada çok egoist ve bencil bir hoca. Bu sunumdan mutlaka geçmem lazım ne yapıcam ben ya 😢🙄
Sunumum var ve çok heyecanlıyım. Ne yapıcam ben ya?
Cevapla