Internette lise, önlisans ve lisans mezunu kişiler cift yillarda yapılan ön lisans kpss den düz memur olarak atanabilirler yazıyor. Bu doğru mu?
Cunku alaninizla ilgili atanmiyorsunuz, muhendislik okuyan biri bile duz memur olarak atanabilir yaziyor nette. Yani tabi boyle bir sey varsa ona göre kpss grubuna girmem gerek biliyorum.
Ben bolume istemeyerek girdim, hic zevk almıyorum ve saglik alaninda calismakta istemiyorum. En azindan masabasi memurluga atanabilirsem atanayim istiyorum. Ön lisans saglik diplomasına sahip biri kpss den düz memurluk tercihi verebiliyor mu?
Cunku alaninizla ilgili atanmiyorsunuz, muhendislik okuyan biri bile duz memur olarak atanabilir yaziyor nette. Yani tabi boyle bir sey varsa ona göre kpss grubuna girmem gerek biliyorum.
Ben bolume istemeyerek girdim, hic zevk almıyorum ve saglik alaninda calismakta istemiyorum. En azindan masabasi memurluga atanabilirsem atanayim istiyorum. Ön lisans saglik diplomasına sahip biri kpss den düz memurluk tercihi verebiliyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer