8 saat direk benim de aklımda olan sayı. 8 saat kemiksiz çalışırsam olur gibi inş. Lakin şu an çok disiplinsiz bir hayattan direk 8 saat çok zormuş. Günlük 2 saat düzenli oturamıyorum şu an.
Gerçekten mi hahah. Ben de sana sorarım bugün çalışabildin mi, kaç saat çalıştın diye. En azında böyle kendimize de hatırlatmış olur 2 saatten başlsrız belki
Şimdi şöyle: KS bildirimlerim kapalı benim. Çok da Seyrek girerim. Çalışma gurubu bulamasam da, arkadaş da olur. Hahah. Çalışmaya başlayınca derken, ciddi tempolu başladığımda mı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sıfırdan o kadar yapman mümkün değil. Ama temel edinirsin bu sene. Gelecek sene ise mümlün olur.
Dgs için sordum. Yks için değil de
80 soru mu var ne bu
DGSde sıfırdan 7 ayda 85 net mümkün mü
Mümkündür hocam
Çok zor bi mümkünlük mü bu hocam.
Nasıl günde ortalama kaç saat çalışmayla diye yuvarlak bi soru sordum ama
8 saat çalış düzenli hocam başaracaksın
8 saat direk benim de aklımda olan sayı.
8 saat kemiksiz çalışırsam olur gibi inş.
Lakin şu an çok disiplinsiz bir hayattan direk 8 saat çok zormuş.
Günlük 2 saat düzenli oturamıyorum şu an.
Bi süreliğine koçum olur musunuz 🤭
Ben de çalışamıyorum ki sana nasıl koçluk yapayım benim de 8 saat çalışmam lazım öğrencim 😜😂
Gerçekten mi hahah.
Ben de sana sorarım bugün çalışabildin mi, kaç saat çalıştın diye.
En azında böyle kendimize de hatırlatmış olur 2 saatten başlsrız belki
Olur kitaplarım gelmedi ama henüz kargoya verildi gelince başlarız 🤭🤗
Sen 8 saat neye hazırlanman laxım hocam. Amel defteri mi haxırlıyprsun 😄
Tekrar üniversite sınava hazırlancam hocam 8 saat az bile ablam tusa 10-11 saat çalışıyordu her gün 😄
Sen sıfır değilsin o zaman.
Benim de kitaplarım gelmedi henüz.
Ama ant. Mat a başlayacağım yeni... 🙃
Sen de ilk etapta bir başlangıç seçersin, çalışmamızı ve ilerlemeyi görürüz daha sene başı sayılır.
Memur gibi evden çıkmamız, kütüphaneye gitmemiz lazım hocam.
Çayını suyunu yanına ayarla, evden çıkmalıyız. Akşam gelmeliyiz gibi bir şey.
Ben bugün sabahtan çıkamadım ama 1 saat sonra kütüphaneye geçip siftah yapayım diyorum
Senin hedef bölüm nedir
Psikoloji sonrada nöropsikolog
👍🏻
Zorla, çalışma gurubu gibi bir şey olduysak söyle bozalım bunu
Çalışmaya başladığın zaman yaz bana bende kitaplarım gelince başlıcam motive ederiz birbirimizi 🤗
Güzel bir hedefin var.
Benimki de güzel.
Ama çalışmadan olmuyorlar 🙃
Evet öyle çok çalışmak gerekiyor 🤭🙃
Şimdi şöyle: KS bildirimlerim kapalı benim.
Çok da Seyrek girerim.
Çalışma gurubu bulamasam da, arkadaş da olur. Hahah.
Çalışmaya başlayınca derken, ciddi tempolu başladığımda mı
İstiyorsan takip edebilirsin müsait olduğunda yazarsın evet günde 8 saat çalışmaya başladığımızda yaşın herhalde küçük ama benden
Bilmem. Yaşın doğruysa, benim yaşım büyük de, 8 saat çalışmama daha en az 1 hafta var galiba :)
23 üm ben de sen 28 misin 🙃. Benim de o zamanlar gelir kitabım ama yine de 2 saat çalış günde 🤗
Yani evet çalışabilirim o kadar da :)
Tamam o zaman 8 saat başladığında yazarsın 🤗
Buraya, sana yazacağıma sorumu güncellenmişim sabah 🤷🏻♀️
Ahahaa şimdi gördüm ben de
hangi sınavdan 80 net çıkarmayı düşünüyorsun?
DGS
İmkansiz. Seneye anca
Tytde mi
DGSde sıfırdan 7 ayda 85 net mümkün mü
Dgs mi eşit ağırlık mı sayısalcı mısın ben tecrübeliyim o konuda 😂😂
Mümkün
Mumkun
imkansız
DGSde sıfırdan 7 ayda 85 net mümkün mü