Ne iş yapıyorsunuz yaptığınız işten memnunmusunuz? Aldığınız ücret sizi ay sonuna kadar yetiyor mu?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Fotoğraf stüdyom ( gerçek mesleğim fotoğrafçılık) var hafta sonları oradayım, hafta içi noterde çalışıyorum vakit buldukça da dostum dediğim birisi e-ticaret işi yapıyor ona yardımcı oluyorum. Gelir değişiyor ama para için çalışmıyorum önemli olan her zaman için tecrübe kazanmak. Parayla satın alınamayacak tek şey tecrübedir.
Cevap
4Cevap
Yabancı dil müşteri hizmetleri.
Şükür yetiyor 🙏
Harikaymış
hemşireyim, yetebildiğince yetiyor hakkımızı alıyor muyuz bence yeteri kadar değil..
Devlet hastanesi mi yoksa özel hastanemi?
Makıne teknıkerıyım , işimden fazlasıyla memnunum. Aldıgım maaş rahat rahat yetıyor
Bakmakla yükümlü olduğun birileri var mı
Bekar adamım , yalnız yaşıyorum
Avukat yardımcısıyım, memnunum. İdare ediyorum borcum olmasa fazla fazla yeter de, bakalım
İşsizim. Aileme muhtaç bir şekilde yaşıyorum.
yaş kaç ne okudun
@prensesssss34 Yaş 29. Lise mezunuyum.
he iyi gaymisin
@prensesssss34 Cinsel yönelim ile konunun ilgisi nedir?
he yok
@prensesssss34 çok saçma muhabbet içindesiniz adam işsizim diyor siz gaymisiniz diyorsunuz ne kadar ayıp
Kardeşim bu yaşa kadar neden çalışıp meslek edinmedin lise mezunuyum diyorsun nereye gitsen rahatlıkla iş bulabilecek potansiyelle sahipsin
Hastayım o yüzden çalışamıyorum.
ne hastasısın
@prensesssss34 Bipolar bozukluk ve psikoz.
tedavi nie olmuyon
@prensesssss34 Olmadığımı kim söyledi? Tedavi olsan bile bu kalıtsal bir rahatsızlık.
evde napıyon
@prensesssss34 Kitap okuyorum, film izliyorum.
arkadaşlarla takılmıyonmu
@prensesssss34 İki üç tane arkadaşım var ama hepsi il dışında yaşıyor. Başka arkadaşım yok.
sen nerde yaşıyon
@prensesssss34 İstanbul.
dışarı çıkıp gezmiyonmu?
@prensesssss34 Dışarı çıkınca korkuyorum. Nadiren çıkıyorum babamla.
neden korkuyorsun ki? herkes gibisin
@prensesssss34 Psikoz hastalığının ne olduğunu araştırırsanız neden korktuğumu anlarsınız.
okul okudunmu?
@prensesssss34 Hayır. Sadece lise.
ailenin dediklerine güven onlara sal kendini yenebilirsin bunu çünkü bu sadece hastalık biliyorsun sende bunu. yani gerçek değil
@prensesssss34 Ölümden korkuyorum en çok.
durduk yere nie ölüm gelsin git gez dışarıda milyarlarca insan geziyor dışarıda yaşın ilerlediğinde daha pişman olursun bence
@prensesssss34 Eskiden iyiyken bazı yerleri gezdim ama şimdi bir yere falan giderken kötü hissediyorum. 2018'de korkudan kalp atışım 155'e çıkardı. Psikozda ölüm paranoyası diye bir şey var. Sosyal medya bile kullanmıyorum korkudan. Geçenlerde bir derginin etkinliğine davet birisi beni bir sitede, istediğim halde korkudan katılamadım. Bu yüzden insanlarla etkileşime geçemiyorum, ruhum kaskatı kesiliyor. Sadece evde güvende hissedebiliyorum kendimi.
hımm iyi o zaman netflix izliyonmu
@prensesssss34 Squid Game ve La Casa De Papel izledim.
penceredeki kadın film izledinmi onu? evden çıkamıyor
@prensesssss34 Hayır, izlemedim.
izle bence
@prensesssss34 Bakarım bir ara. Ben de Melancholia adlı filmi tavsiye edeyim. Lars von Trier'in filmi.
ok teşekkür
@prensesssss34 Rica ederim.
Evinizden de çalışabilirsiniz. Para kazanabilirsiniz. Ailenize muhtaç olmamış olursunuz. Üstelik yapmanız gereken tek şey ürün tanıtımı yapmak sosyal medyadan
@Esrauckaya Nasıl yapabilirim?
İnternet üzerinden sipariş veriyoruz ürünler kapımıza kadar geliyor. Sosyal medya üzerinden tanıtımını yapıyoruz ve insanlar soruyorlar. Ekiplerimizle her konuda yardımcı da oluyoruz. Kazancını kendin belirliyorsun. Alış fiyatı üzerine ister 20 lira ekle ister 30 sana kalmış
@Esrauckaya Nereye başvurmalıyım peki?
Mesaj atın , ayrıntılarıyla konuşalım. Şimdi burdan yazınca spam olarak görebilir
@Esrauckaya Gönderdim.
Turizm sektöründeyiz, akıyor maşallah şükür
Muhasebe burosunda calisiyorum sukur
Öğrenciyim aile evindeyim aylık 2 bin harçlığım
Öğrenciyim
Kasiyerim. Yetmiyor
asgari alıyorum yetiyor tabi neden yetmesin?
Asgaride memnun olanıda ilk defa duyuyorum
gayet yetiyor artıyorda
lan asgarici sallama yaa:P ya matematikten anlamıyorsun ya da dağ başında yaşıyorsun hoş dağ başında bile yasasan 2825 tl yetmesi imkansız:P az mantıklı sallayın ya
Yoo yetiyor artıyor bile
nerede yaşıyorsun valla merak ettim
ev kiramı
İstanbul'da ev kirası bodrumkat bile 1400 kışın fatura 600-800 geriye ne kaldı 700 800 lira cidden artıyormu ya:P
İstanbul'da modada yaşıyorum gayet yetiyor.
sen beni bir eklesene cidden:P
yaw he he
madoda o para sıçç... bile yetmez boş yapma mk:P hadi ikile:P
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?