İnternette diploma satışı başlamış :D 450 TL'ye ODTÜ diploması satılıyormuş, inanılmaz. Daha neler göreceğiz :D?
Haber
Haber
Ne insanlar var, hakim kılığına girip online duruşmaya giren hukuk dahi okumamış biri mi desen, doçentliği olmayıp ogretim gorevlisi olarak dolananı mı desen bir de bir sürü röportajı var, kadının. Zaten gerçek diplomalıların bile ciddi bir kısmı hak ederek almıyor. Sahte diplomayı alanlar ise nasıl bir kafayla böyle bir şey yapıyorlar, hayret. Bilgi birikiminden konuşmasından zaten kendini ele veriyorlar. Bu zamana kadar tespit edilememesi ya çevredekilerin de bilgi birikimi düşük ya da kurum yol geçen hanı.
Artık okumanın, mezuniyetin, diplomanın hiç bir anlamı kalmadı, tabi satarlar.
ABD üniversitelerinden bile artık oturduğun yerde diploma alabiliyorsun.
Hayır, gidip yüz yüze eğitimle okusan bile ne kazanıyorsun sanki çok mu faydalı eğitim ve ders konuları veriyorlar? Hayır!..
İş hayatıyla tamamen alakasız, saçma sapan beyin yoran, zaman çalan konular...
Üniversiteyi bitiren bile iş hayatına ya özgüvensiz veya öküz öküz başlıyor işte.
Artık barkodlu e devlet çıktısı gerektiği için sadece gösterişte kullanılabilir. Yani pek bir numarası yok boşuna heyecan yapmayın. Bu işin zamanında en iyilerinden olarak söyleyim bir halta yaramaz o kağıt. Kırtasıyede 5 liraya kendiniz bile yaparsınız.



daha neler var neler 450tl olanı da kesin paintten yapıyolar 😄
Cevap
90Cevap
Ben diyorum inanmıyorsunuz bu devirde okumak boş iş diplomasız adamlar Vakıfbank'ı yönetir ülkeyi yönetir diplomalı insanlar garsonluk kuryelik yapar alacaksın bir sahte diploma yoluna bakacaksın kim anlayacak sanki :D
Ohooo bu çokkk eskiden beri var. Geç öğrenmişsin sen. Benim gerçek üniversite diplomam var.😌
Ne gerek var anlamıyorum.
Üni diplomanız olmadan cumhurbaşkanı bile olabiliyorsunuz, nedir bu açgözlülük yani.
İnsan herkesi kandırır da bir kendini kandıramaz. Ama sonra döner kendi de kanar. Yazık ne hale geldik. Demek ki birileri torpille bir yerlere geliyorlar.
Sahte diploma alınsa ne olacak. Sanki sisteme işliyor okuldan mezun olduğunu.
E devletten mezun olunduğu gözükmeyecek.
Millette kafa yok hiç.
Bu yeni bir şey değil nerden baksan bi 10 senedir var çeşitli üniversite lerin diplomaları gerçeğini aratmayacak kadar iyi ve kaliteli olarak basılıp satılıyor buna karne de dahil
Satılsa ne olur hankı ışı yapabilcen sahte diplomayla diblomaya kimse bakmıyor icraata bakıyor sen al makıne diploması gel bizim imaltımıza yanıma işe alcam seni 😏😏
Matematiği kaça alıyoz bana lazım da bir günlük :D :D :D ülkeye bak ya her yerinden yolsuzluk, namussuzluk hırsızlık, sahtekarlık fışkırıyo :D :D
daha neler yaaa geçen sene itü 150 liraydı😂 pazarlık yapın 100 liraya kapın 😄 (şaka) not: bu bir şakadır mq 😀
Sahte diplomalari araştırması için bir kişi görevlendirilmişti. O kişinin bile diplomasi sahte çıkmıştı.
450 çok ucuza yapıyorlar ☺️
Bizim baştaki bundan yaptırmış kendine demek ki ulan ne ucuzmuş bilsek bu kadar zaman okumazdık yav
Çok şaşırmayın Marmara mezunu olmadan sahte diploma ile başkanımız var bu ülkede.
Her duyduğunuza inanmayın Bu fiyata o diploma verilmez biraz düşünerek okuyun karşınıza çıkan lakırdıları
Ben trendyoldan getirtecem 4 yıllık mimarlık. Eğer ucuz bulursam anestezide düşünüyorum. Kargoda beleşmiş
O da bir şey mi? Diploması, tezi, makaleleri sahte Aksaray Üniversitesinde kadrolu Prof. varmış.
Ne bileyim bir diplama daha iyi olur sanki ya a shsjsjsjs
Sar ordan bi 50 liralık malum ekonomi belli 450 çok gelir.
İşe girdik diyelim işi beceremeyince anlamayacaklar mı 😂
Umut dünyası işte...
Cumhurbaşkanlığı mührü kaçaymış acaba :))
Pekte bir önemi yok he? Orijinalini alan da perişan.
Tayyip'in bile diplomasi yok ülkeyi ona emanet etmişler eee balık baştan kokar 😎👍
Tamamda e devletten arattın mı kabak gibi çıkıyor diploman olmadığı onu nasıl halledicekler
Ahahahah, sahibinden satılık temiz diploma felan hoş tabi.
Babam ehliyet alabilmek için sahte okul diploması almıştı bir 18 sene önce falan
1 döner 1 ayran a hukuk okuyacak millet yakında..
ODTÜ diplomasını da ayarlarlar ne olacak ki
Diplomayı satışa çıkaranın diplomasının kendine ait olduğunu düşünmüyorum. Akıl aynı akıl olamaz.
E o zaman okul bitirmenin, okumanın ne anlamı kaldı 😅
iş yerlerinin kaçı gerçek diploma olup olmadığını araştıracağını hiç düşünmüyorum
Yaziklar olsun odtu diplomasi 450 tl olur mu piyasa ne hale gelmis🙁
Yani bizim ülke söz konusu olunca diploman olsun olmasın, bir değişiklik olmuyor xd
Kimse odtü diplomasimi 450 ye satmaz. Dolandirici kesin
50 liraya mühendis diplomamı bırakırım daha hiç kullanmadım
Hahaha çok komik ya bizim millet sahtekarlığın romanını yazmış
Ben geçen sene kara cumada 150 liraya almıştım Boğaziçi diplomamı..
memleket iyice dolandırıcı doldu anasını satıyım jsdhfgbhsdşi, gf
Biraz daha para ver Harvard üniversitesisininkinini alırsın. Yakında çıkar.
Elalemi aldattın kendini nasıl kandıracaksın. Acizlik bu.
Ne işe yarıyor aileleri kandırmak falan mı acaba amaç
Bunlar zaten vardı ki psikologlar, eczaneler satıyordu diplomalarını zaten.
Bir ODTÜ, bir İTÜ, bir de MIT alsak bişeyler yapar mı? Ayağımız alışsın.
Gerçeği olan iş buldu da sahtesiyle şekil şukul yapmak kaldı
ulan o sertfitikadır. diploma olsa alamazsın o paraya.
peki işe girerken e devletten bakıldığında ne olacak :D
Istemem cunku turkiyenin diplomalari bizim burada pek dikkate alinmiyor
Taksit de yapılıyormuş? 😃
Başka yerde yaşayamam, canım Türkiyem.
450 çok 325 e veren var.. ODTÜ + Boğaziçi 500 , indirim var
la suçu ağır o işlerin. evrakta sahtecilik direk ağır ceza
İyi de bu şekilde güzel bi işe girdin diyelim olay gün yüzüne çıkarsa cezası yok mu? Var? Saçma?
Alsalar bile adamlar araştırmayacaklar mı ben işe girerken noter onayı istediler gittim notere diplomayı onaylattım.
Bir yerde gördüm, sanırım noteri da kafalamışlar.
Haber pek inandırıcı degil ayrica sahte Sahte odtu diplomasiyla kimse kolay kolay ise giremez belli eder kendini odtu bu neticede diplomasina sahip biri bu diplomayi ancak sus olarak kullanabilir is amacli kullanamaz belli eder kendini ☺
O diplomayi parayla alsan bile gittigin yerde ODTÜ mezunu olup olmadigin belli olur...
Baktılar bir halta yaramıyor satalım gelir elde edelim demişler normalde kiralama olayları çok olıyordı eskiden
orjinal diplomayı mı kiralıyor? kiralık diploma mı lazım
İstemem. Kendim çalışıp, kazanıp, mezun olamadıktan sonra hiçbir değeri yok...
Türkiye'de orjinali pek bir işe yariyoda sanki bide gidip keriz gibi sahtesini alalım bu neyin kafası abi
ne kdlmklsdmk bune ya cidden millet o zman kazanmasın orayı nasılsa parayla satılıyor ciddimsiniz ya ksmfla
Neden şaşırıyorsunuz ki böyle milletvekilleri bile vardır
Ben bir YALE üniversitesi alabilir miyim? Dolar uçmuşken 😅😅😅
Aklıma biri geldi de neyse cezaevine girmek istemiyorum
Yok teşekkür ederim hayatı yaşama diplomamiz var bin çeker onlara 🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?