Sizce servis ablası mı? Yoksa anaokulda yardımcı öğretmen mi? Lütfen okuyun? ?

Ben çocuk gelişimi önlisans mezunuyum açıköğretim ile lisansa tamamlıyorum.
SERVİS ABLASİYKEN sabah6 ile 10 arası işim bitiyor sonra yine gidiyorum 15:30 ile 19;00 arası işim bitiyor maaş günlük 45 lira sigorta yok ANAOKUL ÖĞRETMEN YARDIMCISI olursam sabah 7 akşam 6 arası olacak 1300 maaş sigorta olacak sonra maaşım da yükselirmis beğenirse öğretmen olarak da alırmış ama şöyle bir sıkıntı var sabah 7 de orada olmam icin 6 da Yola cikmam lazım onun için de en geç 5:30 da uyanmaliyim hava da karanlık oluyor dolmuş durağı tehlikeli yolda 10 dk yürüme mesafesinde
Sizce servis ablası mı? Yoksa anaokulda yardımcı öğretmen mi? Lütfen okuyun? ?
Cevapla