ಥ╭╮ಥ Acil Karar Vermem Lazım!! ÜNİVERSİTE OKUYORUM AMA BÖLÜM DEĞİŞTİRSEM Mİ DİYE DÜŞÜNÜYORUM. NEYİ TERCİH ETMELİYİM. ? ?

Şuanda Yıldız Teknik Üniversitesi Kimya Mühendisliği 1. Sınıf öğrencisiyim ama İstanbul'da okumak çok masraflı ve kimya mühendisliğinden mezun olunca işsiz kalmak ya da 3 4 bin maaşla çalışmak mı. Ya da Yks tekrar hazırlanıp tıp gelirse tıpa geçsem de 7 yıl sonra 8bin maaşla sağlık ocağında işe başlamak var. Ya da polislik sınavına girip 2 yıl sonra 6bin maaşla işe başlamak var. Hangisi mantıklı sizce? Yardımcı olun ne yapsam bilmiyorum acil karar vermem lazım 😓😥
ಥ╭╮ಥ Acil Karar Vermem Lazım!! ÜNİVERSİTE OKUYORUM AMA BÖLÜM DEĞİŞTİRSEM Mİ DİYE DÜŞÜNÜYORUM. NEYİ TERCİH ETMELİYİM. ? ?
Cevapla