Eğitim & Kariyer Sigortanın yüksekten yatması hala avantajlı mı? Gizli Üye (45 üstü) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Sigortanın yüksekten yatması hala avantajlı mı? Emekli maaşına etkisi oluyor mu? Sigortanın yüksekten yatması hala avantajlı mı? Cevapla Maaş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Enperatriz_Eztia Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Elbetteki etkisi oluyor. Ne kadar ekmek o kadar köfte. 0 0 Yorumla
kurpagiribanzarşi Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Ölmezsen, emeklinde yersin. Bence bugün yüksek maaş almak daha mantıklı. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl şu an 9 bin TL maaşım var Yorumla kurpagiribanzarşi +1 yıl Daha da yüksek almaya bak bence. Yorumla
aimPediatrician Takip Et Master Yaş: 32 , eic 60% +1 yıl Önceden oluyordu diye biliyorum ama şimdiki düzende her emekli aynı maaşa mahkum yani 1500 TL. Hayaldi gerçek oldu... 0 0 Yorumla
Wakwak41 Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Bi boka yaramıyor belli bir tarihi baz alıyorlar gencsen emeklılık hayali bosuna kurma 0 0 Yorumla
gezgin_34566 Takip Et Bilge Yaş: 44 , eic 98% +1 yıl Merak etme yaşı beklediğin her gün emekli maaşın aşağı düşecek 0 0 Yorumla
HapplyCalmDown Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl Son 7 yıl haricindekilerin hiç bir etkisi yok. 0 0 Yorumla
mavilipenguen Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Evet emekli olduğun zaman yüksek maaş alırsın 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Elbetteki etkisi oluyor. Ne kadar ekmek o kadar köfte.
Ölmezsen, emeklinde yersin. Bence bugün yüksek maaş almak daha mantıklı.
şu an 9 bin TL maaşım var
Daha da yüksek almaya bak bence.
Önceden oluyordu diye biliyorum ama şimdiki düzende her emekli aynı maaşa mahkum yani 1500 TL.
Hayaldi gerçek oldu...
Bi boka yaramıyor belli bir tarihi baz alıyorlar gencsen emeklılık hayali bosuna kurma
Merak etme yaşı beklediğin her gün emekli maaşın aşağı düşecek
Son 7 yıl haricindekilerin hiç bir etkisi yok.
Evet emekli olduğun zaman yüksek maaş alırsın