Bir şey anlatmak istiyorum ama yargılamayın olur mu 🙏🏻😔 ?

Ben öğrencilik döneminde lise yıllarıydı , elimde bir kuruş para yok. Ve yurtta kalıyordum ailemde çok uzakta. Ara sıra köye giderken şehir içi araçlara para ödemeden iniyordum. Gerçekten hiç param yoktu. Fark etmediler hiç. Kendimi çok kötü hissediyorum. Şu an tıp fakültesi 1. Sınıf öğrencisiyim , burs alıyorum. Bir şekilde gidip o parayı belediyeye ödesem olur mu , yerine geçer mi? Çok kötüyüm ya , ne yapıcam hiç bilmiyorum. 😣
Bir şey anlatmak istiyorum ama yargılamayın olur mu 🙏🏻😔 ?
Cevapla