Lanet olsun ya lanet. Dershaneye sırf durumumuz yok diye gidemiyorum. nerdeyse çoğu arkadaşım gidiyor. kendilerini test ediyorlar. ben hic bir sey yapamıyorum. Sinirlerim çok bozuk.:(
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılÖncelikle kendine güvendikten sonra her şeyi halledersin. Bölümün ne ona göre tavsiye verebilirim. Matematiği halledemiyorum falan diyosan Antrenmanlarla matematik serisini tavsiye ederim. Kitap seninle konuşuyor ve çok iyi anlatıyor :) Youtubeda kanalı da vardı. Antramanlarla matematik diye arat özel ders diye çıkıyordu ismi ya da kitabın üstünde ki yazarlardan birinin adı hatirlatamiyorum şimdi. Sen kendine goree bir program yap ya da internetten bul. Ona uy ve sakın umutsuzluğa kapılma. Kendine inandiktan sonra yapamayacağın sey yoktur. Inşallah istediğin gibi olur :)
11 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah canım
En İyi Cevaplar
kanks dershaney gıttım hıc bı bok olmuyor
ustune bı de cok sıkıcı
dershaneye gıdıp boş bı sınıfta yemek yıyıp cıkıyorudm
derse gırmek zorunda olunca da en arka sırada muzık dınlıyordum
dershaneye gıdenlerden cok dah ayuksek bı puan aldım
cok takma kafaya
bu sekılde moralın ıyıce duser18 Yorumla
Soran+1 yılEmin misin..
- +1 yıl
kanks valla cok emınım.
bak ınternetın de var naap bılıon mu ınternetten ekol hocayı falan ızle. onlaar bıle daha ıyı anlatıyor.
ınternet de yoksa otur sessız bı yerde ders calıs.
dershane bılgılerı kafana sokmuyor kı
soran olursa nıye gıtmıyorsun dıye
paradan dolayı demek ıstemezsen benım ıhtıyacım yok ya da bana sıkıcı gelıyor bana gore degıl
ben calısabılıyorum
sabah uykumu bölemem falan dersın :)))
Soran+1 yılSen bitanesin kanks :) moral verdin samimiyetinle
Soran+1 yılSağolasın kanks :))
- +1 yıl
Odun
- Eğitim & Kariyer konusunda 829 cevap paylaştı.
+1 yıllanet okuma ALLAH büyük senin için belki de dersaneye gitmemek daha hayırlı anana- babana aynı şeylerle üzme üzülmesinler onlarda ister gitmeni ama sen bu şekilde onlara bağırıp çağırıp dersanede dersane dersen onlar gönderemedikleri için o kadar kahrolurlar kii... :( (dersane mi anneni babanı üzmek mi? hangi dersane senin annen baban eder? ) lütfen elbette üzül gidemediğin için ama anana babana belli etme onlar üzülmesin...
17 Yorumla
Soran+1 yılTabiki belli ettim uzuldugumu görüyorlar uniye istek kalmadı zaten ne oluyosa olsun
- +1 yıl
yaş aralığı 25-29 doğru mu? sana başka bişey söyleyeyim sen profesör oldun maaşın 20.000 TL anan da yok babanda yok sen profesör olacaksın ama nan baban ölecek dediler kabul eder misin?
Soran+1 yılBöyle bir sey demek istemedim. . Yaşım 18
- +1 yıl
ama üzerek kahrederek ananı babanı üzüyosun arkadaşım yarın anneni babanı bırak bağırmayı şöyle yüzüne bakmak isteyeceksin elini öpmek isteyeceksin ama ölünce kıymetini anlayacaksın :8 sonra bu yaptıklarına annenin babanın sağ iken üzdüğüne bin pişman olacaksın sen onların evlatları değil misin? onlar senin iyi olmanı süper eğitim almanı istemezler mi sanıyorsun evet öyle sanıyorum diyosan çocukça düşünürsün sen afedersin ama eşek kadar kız oldun 18 yaşımdayım diyorsun sana DEVLET BİLE BİREY ddiyo oy kullanabiliyorsun herşey yapabiliorsun artık ama ananı babanı üzme lütfen...
Soran+1 yılMoralim cok bozuk engel olamıyorum
- +1 yıl
ama üzüyorsun şekerim engel ol lütfen çocukça davranıyorsun bende onu diyorum sana :(
Soran+1 yılHevesim kaçtı zaten gitmicem
Bu kadar dershaneleri dert etme diyorum fakat bir yandan da kaygini anlayabiliyorum.
Bana yakın oturuyormuşsun. Elimde sayısal anlamında test çözmen için gerekli test kitapları var, onları sana verebilirim. Ayrıca istediğin bir dershane ile anlaşıp her hafta düzenledikleri deneme sınavlarına katılabilmen için yardımcı da olurum.02 Yorumla
Soran+1 yılEvet dershaneyi aşırı dert ettim ama elimden bir şey gelmeyince evde çalışmaya karar verdim. Düşünceniz için çok teşekkür ederim :) Ben yapacağım bir şeyler gerek yok
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
11
Cevap
31Cevap
+1 yıldur bakalım bu durumlar yeni ben 3 üniversite bitirdim çöpten ekmek yiyorum şükürler olsun ki daha neler yaşayacaksın bunlar da ne var ki? daha herkes en güzel elbisyei gieycek sen üstün başın yrıtık gezeceksin. herkes en güzel kalemi arabayı en güzel şeyi içecek sen aç gezeceksin. herksin bir sevdiği olacak senin hiç bir şeyin. ben 28 senendir byleyim atananyım da işim olsun diyordum o da olmadı. şimdi anne parasına muhtacım 70 yaşındaki kadının parasını yiyorum.
14 Yorumla
Soran+1 yılNeden issiz kaldın
- +1 yıl
atanamadım. özel sektöre kaç defa girdim dikiş tutturamadım. yaş geçti geçiyor da boş ver anlamassın ki? hayatta daha yaşamadığın çok şey var.
Soran+1 yılAllah yardımcın olsun
- +1 yıl
baklaım ne olur amin.
Dershaneye gitmek bir ayrıcalık değil bu senin için belki daha hayırlısı evde çalışabilirsin insan istedikten sonra yapamayacağı şey yoktur
13 Yorumla
Soran+1 yılTamam da dershanede unide çıkacak soruları söylüyorlarmis sinava giriyorsun kac puan aldigina bakiyorsun ben evde calissam bile puanim kaclarda nasil bilcem?
Soran+1 yılCok sagol :)
Dershane şart degil evde çalışarak tıp kazanan tanidiklarim var. Lanet etme. Çalis , konulari öğrendiğinde indir gecmis üniversite sinavinda cikan sorulari. Tut zaman çöz ve kendini dene bu kadar basit. Okulda da denemeler yapilir zaten. Sen resmen etrafina bakarak konusuyorsun o, bu gidiyor ben niye gidemiyorum. Olmaz öyle şey etrafina bakarak hareket edersen dershaneye gitsende bir sey yapamazsin...
00 Yorumlaamnnnnnnnnnnn sende düşündüğün şeye bak ya dershane o kadar iyi mi sanoyusun millet gırgır şamataya gidiyo dershaneye gidipde okul kazaanan kaç kişi var nadir herkes sallayarak bir yerlere giriyo:) herkes kopya çekerek okul geçiyo testlride sallayarak geçiyolar
03 Yorumla
Soran+1 yılAma ben gercekten derslerimi dinlerdim ya
- +1 yıl
:) ne güzel merak etme şimdi git internetden geçmiş sınıvlarda çıkan test leri indir internetde var onları çöz test çöz bol bol dersahaneyle olacak iş değil son 5 yılın sorularınu indir testlerini çöz bol bol test çöz yolda giderken bile test çöz emin ol sınavda çk başarılı olrusun hepsi aklına gelir
Soran+1 yılSağol inşallah :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa dershane hocaları kpssyi kazanamayıp orada mecburiyetten çalışan hocalar ne bilebilir ki? Ben de gittim zor zahmet ne oldu hiç bir katkısı olmadı sabahtan akşama kadar tek ders çalışıyordum dershaneye gittiğim günler boş geçiyodu nerdeyse bişey öğrendiğim yoktu... takma o kadar her gün ders çalış git 5-10 liraya da deneme sınavı al 5-10 tane onlarla kendini test et, internette netlerini puanlarını vs hesaplayan bir sürü puan motoru var ve bazısı tamı tamına aynı puanı veriyo para tuzagı dershanee
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılben şimdiye kadar hiç gitmedim pişman değilim :) benle beraber yaşıtım bir çocuk var apartmanda babası ile konuştum üç senedir dershaneye gönderiyorum diyor. Sen naptın dedi bende dedim hiç sınav ile uğraşmadım meslek lisesi olduğum için iki yıllık bir bölüme geçtim. Oradan da 2 yıl daha okuyup dört yıla tamamlayacam dedim bizimki boşuna gitmiş dedi adam :) ama yüzündeki ifadeyi görsen çok kötüydü.
02 Yorumla
Soran+1 yılO dersi dinlememistir
Cevap sahibi+1 yılyok çocuk giriyor sınava 300 falan alıyor istediği bölümün puanıda biraz yüksek o yüzden yoksa gayet iyi dinliyor :)
Gizli Üye(30-35)+1 yıldershaneye bnde gidemiyorum diye üzülüuyordum size şunu diyim kesinlikle gitmeyin bak benim derslerim kötü diye gittim bir boka yaramıyor valla bak hem dershaneler kapanacak. ben dershanede bişey anlamıyorum hocaya anlamadım diyorum sınıftakiler tuaf tuaf bakıyo bu sefer kendimi mal gibi hissediyorum. en güzeli youtubeyi aç hocalardan dinle bn öyle daha iyi anlıyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle yapicam mecburen
hergün düzenli olarak sabah ve akşamları 4saat falan çalışırsan kazanırsın merak etme dershane önemli değil aynısını internette konu anlatımları var anlamadınmı bşa sarıp izliyosun ama dershanede öyle degil aklın başka yerde oldumu konu kaçtı demektir sana tavsiyem önce konu anlatımını videolardan izle sonra test falan çöz derim
00 Yorumlayine aynı şey herkes ne yapıyosa o yapılan çok doğru gibi algılanıyo. kendine güvenen adam oturur çalışır dersine öyle dersaneyle filan olmuyo. ygs lys konularına bak hiçbiri yapılmıycak gibi değil dersaneye gitmemek eksiklik değlil. ailem beni 8 yıl her sene ya dersane ya özel derse verdi elde ne var '0'. başarmak için içinde istek olması lazım tek ve en önemli faktör bu gerisi bahane
00 YorumlaDershanenin bir faydası yok herşey öğrencide bitiyor otur evinde çalış kitaplarına, küçücük birşeyde bu kadar lanet okursan bir kademe üst model bir dertte intihar bile edersin sen... Biraz tahamüllü olun rica ediyorum, daha herşeyin başındasın...
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen diz üstünde çalışıyorum sana da tavsiye ederim.
Bütün konular var cd ler halinde.19 Yorumla
Soran+1 yılMatematik ve tarih anlayamiyorum gerçekten
Cevap sahibi+1 yılValla ben şu an tarih çalışıyorum sadece dinleyerek iyi oluyor.
Not alırsam daha kalıcı olacak hafızamda.
Matematiğe başlamadım henüz.
Nerede yaşıyorsun?
Soran+1 yılİstanbul
Cevap sahibi+1 yılKendinee eğitim seti alabilirsin istersen.
Soran+1 yılBende diyorum ki o kadar test parasini dershaneye veriyim daha mantıklı
Cevap sahibi+1 yılDershanede konuyu bir kere anlatırlar geçerler.
Cd ler ile tekrar tekrar çalışırsın hepsi elinin altında olur.
Kendini bilirsin yine de.
Soran+1 yılBaska carem yok zaten evde caliscam artik
Cevap sahibi+1 yılDaha iyi.
Soran+1 yılİnşallah
- Eğitim & Kariyer konusunda 817 cevap paylaştı.
+1 yılhakkınızda hayırlısını dilerim ama dersane şart değil yeterki çalışın
17 Yorumla
Soran+1 yılMatematik için şart
- +1 yıl
hayır -_- dersane sadece hızlı çözmenize yardımçı oluyor bol bol test çözdürüp -_-
Soran+1 yılNetten çoğu kisi yanlış anlatiyor
- +1 yıl
:) emin olun dersanenin size katıcağı tek şey hız
Soran+1 yılIyide millet sinava girip puanlarini ogreniyorlar nettr boyle bir sistemde yok test cozunce 379 380 aldin da demiyor
- +1 yıl
internetten hesaplıya bilirsin -_- denemeler alın denemeleri çözün net sayılarınızı girin puanlarınız yazıyor
Soran+1 yılHaklısın
+1 yılSelamlar günümüzde dershanenin şart olduğunu düşünüyorum açıkçası, uygun çalışma ortamın varsa, online yüzlerce ders videosu var. Dershanelerde de farklı bir şey yapmıyorlar. Benim de maddi durumum yeterli değildi. Bir işçi çocuğuyum. Ben dershanelerin deneme sınavlarına katıldım. Son üç ay da hızlandırılmış kursa giderek deneme sayılarını ve tempoyu arttırdım. Çok da güzel bir puan aldım çok şükür. İstediğim bölümdeyim bu yıl. Çok disiplinli ve planlı çalıştım fakat
00 Yorumla
+1 yılne alakası var. Otur evde calıs. tamam orası daha profesyonel olabilir ama oradakı ortama kendını kaptırp bırıne asık olup calısamayaıblrısın. elınde youtube gıbı bı kaynak var. Ne arasan var. Sabretmelısın
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvde çalışmak daha iyi beni yazdırdılar gitmedim evde çalıştım 440 puan aldım
17 Yorumla
Soran+1 yılMatematik tek sorun anlamiyorum ama çalışırsam olur. Yapacak bir şeyim yok hangi kitaplarla calistin yazar misin yayinevine kadar
Cevap sahibi+1 yılBen de sözelciyim çok matematik yapamadım. Konu anlatımı olarak guvender soru bankası olarakta ayrım yapmadım ne elime geçtiyse çözdüm. Kardeşim özetle iş sende bitiyor. Boşuna üzme kendini
Cevap sahibi+1 yılPuanının kaç olduğunu bilemem demişsin ama internettte hesaplama siteleri var netlerini yazarsan puanın hemen çıkıyor.
Soran+1 yılDoğru söylüyorsun, yapacak bir şey yok evde caliscam artık
Cevap sahibi+1 yılİnşallah hayırlıysa kazanırsın hayırsızsa kalsın
Cevap sahibi+1 yılHangi ildesin
Soran+1 yılİstanbul beylikdüzü
evde de azim ederek çalışabilirsin zor şartlar altında çalışıp kazanan çok insan var neden sende onlardan biri olmayasın ki
03 Yorumla
Soran+1 yılMoralim bozuk gercekten hadi uni kazandım diyelim orda da para lazım olacak of of
Soran+1 yılBabam izin vermedi
Ben dershaneye gittiğime pişmanım okadar para verdiğim için, evde çalışarak da yapabilirsin, gerekli kitapları temin etmen gerek sadece, biraz üşenme kovala bu işi.
03 Yorumla
Soran+1 yılNeden dershane de faydalı?
- +1 yıl
İnan bana kazanmak istiyorsan çalışmak vs.. sıkı çalışman gerek dershane sıkı çalışmanı sağlamıyor sadece kitapları temin edip sana konuyu anlatıyor... TeknoFEM alabilir misin? alabilirsen internetten de konuları dinleyebilirsin kitapları temin et femden evde de çalışabilirsin bence :\
Soran+1 yılÖyle yapicam artik
dersane şart değill.. sen kıyaslama yapıyorsun. onlar da gitmese sorun olmuycak gib :) dert etme sen kazanırsın belki onlar yine dersane yolunu tutar :)
05 Yorumla
Soran+1 yılSanmıyorum ya cidden moral falan kalmadı
Soran+1 yılİstek kalmadı dershanye giden arkadaslar sanki bir adim önde hic sansim yok gibi geliyor
Soran+1 yılYas 18
hem okuyup hem calsııp kalan zamanında mum ısıgında ders calısıp cok iyi yerleri kazanan insnlarda var. bence bu bahane değil. sen calıs evinde ve kendi kendini test edebilirsin.
00 Yorumlaokulda bisey ogrenemediysen evde oturup da calismak hic faydali olmuyor ama biseyler biliyosan kapatican kendini sinava kadar caliscan
00 YorumlaDershaneye gitmeden calistim. sinifimda cogi gitti ve sadece bir kisi 10 puanla beni gecti.
Calisma azmin varsa dersane onemli degil. yeterki calis00 Yorumla
+1 yılsen daha iyi yaparsın daha iyi çalış para tuzağı onlar
03 Yorumla
Soran+1 yılSınav yapıyorlar puanini ogreniyor herkes ben evde teat cozsem bile puanimi ogrenemicem...
- +1 yıl
dışardan sınava gir oluyor öyle
Soran+1 yılNasıl yani
Bulunduğunuz yerdeki kaynakamlığa gidin sosyal yardımlaşa bölümünden yardım isteyin size kontenjanı olan bir dershane bulabililrer
00 Yorumla
+1 yılEldeki imkanları kullan kütüphane 2nci el kitaplar..
00 Yorumlasabret kardes şeytanın oyununa gelme çok uzulursun sonra
01 Yorumla
Soran+1 yılÜzülüyorum zaten
+1 yılulan ben dershaneye gitmemek istiyorum ailem zorla gonderiyo sen gitmek istiyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yılSanslisin
+1 yılhec üzülme evde calısrakta halledebilirsin dert edilcek birsey degil
00 YorumlaBu sana kazanma azmi vermeli. Bırak interneti git ders çalış.
00 YorumlaBen 4 yil dersaneye gittim ancak zamanim kizlarlatakilmaya yetiyordu ya derse zaman bulamiyordum
00 YorumlaLanet okuma evladım şükret mum ışığında ders çalışanları düşün...;)
00 YorumlaOlabilir benimde durumum kötü :) internetten konuları araştır illa dersane olacak diye bir şeyyok değilmi?
00 Yorumla
+1 yılEvde calusmak daha iyi bence
17 Yorumla
Soran+1 yılNeresi iyi? Daha hangi kitabı alıp çalışıcam onu bilmiyorum dershanede unide çıkacak soruları söylüyorlar.
- +1 yıl
Sallamasinlar... kimse soyleyemez...
Sen internetten arastir... kitap alnaya paran yoksa da biz aliriz kitap dert etme
Soran+1 yılBana öyle dediler.. çalışma isteği kalmadı ya dershanenin fiyatlari uçuk taksit yapsak yine uçuk
- +1 yıl
Istanbuldaysan ozel ders veren ucuz hoca da buluruz
Soran+1 yılÖzel hocayi dershaneyi geçtim şu an Sağolun ben bosverdim ne olursa olsun
- +1 yıl
Elimden geleni yaptim.
Soran+1 yıl:)))
Gizli Üye(36-45)+1 yıldevlet buna el atıyor merak etme. dershaneler kapatılınca aynı eğitimler okulda verilecek. bu arada belediye ye başvurabiliyorsun. kendi fon larından yardım yapıyorlar.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaban ne iş yapıyo sorması ayıp? Durumunuz kötü mü?
09 Yorumla
Soran+1 yılKredi borclarimiz var yüklü miktarda
Cevap sahibi+1 yılNe iş yapıyor peder?
Soran+1 yılTamircilikle ugrasiyor
Cevap sahibi+1 yılGerçekten okumayı çok istiyormusun? İstermiydin dersane'ne git arkadaşların olsun ders çalış. Günlük 30 lira harçlık versin baban
Soran+1 yılİstiyorum tabiki annem ve babamin gelecekte bana ihtiyaçları var. Kim istemez ki?
Cevap sahibi+1 yılyaş kaç? nerde oturuyorsun?
Soran+1 yılNe önemi var ki
Cevap sahibi+1 yılburs verrm belki
Soran+1 yılBoşver
bende de ayni durumyaaa ufff ((((
18 Yorumla
Soran+1 yılMalesef..
Soran+1 yılBaban dershaneye bosa para vermeyelim otur evde çalış diyor diimi?
Soran+1 yılBen evde calismaya karar verdim canım. . Ailemide anlamak zorundayim sende öyle yap bence
Soran+1 yılCanım valla zorda kalınca herkes çalışır videoları açıyorum bol bol test çözüyorum yapacak bir şey yok
Nerde yasiyorsunuzz?
111 Yorumla
Soran+1 yılİstanbul
Soran+1 yıl18 yaşındayım. .
Soran+1 yılEvet ygs ve lys için
Soran+1 yılBosverin düşünceniz icin Sağolun
+1 yılsabah sabah lanet okuma kız
00 YorumlaDershane zaten para tuzağı yavrım.
00 YorumlaNe kadarki dershane de durumun yok?
04 Yorumla
Soran+1 yıl3000
Soran+1 yılTaksitle aylık biz onu odeyemeyiz
Bosver dershaneler zaten kapanacak
00 YorumlaEskiden dersanemi vardi
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılcemaatlerin kursları oluyor oralara git bedeva :))
00 Yorumla
Devamını Gör(27)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Dershaneye sırf durumumuz yok diye gidemiyorum. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar