Üniversitede ilk arkadaş grubunuzla nasıl tanıştınız, hatırlıyor musunuz?

Ben dün gibi hatırlıyorum. 1 hafta boyunca hep tek oturdum, kimseyle takılmamış ve tanışmamıştım. Sonra bir gün amfide oturuyorken bi çocuk yanıma geldi ve nasıl olduğumu sordu. Neden yalnız oturuyosun hep, gelsene bizimle otur dedi. O şekilde ilk arkadaş grubuma girmiş oldum.
Üniversitede ilk arkadaş grubunuzla nasıl tanıştınız, hatırlıyor musunuz?
Üniversitede ilk arkadaş grubunuzla nasıl tanıştınız, hatırlıyor musunuz?
Cevapla