Üniversite 2. sınıfım ve ailemi çok özlüyorum. Sizce okuduğum bölüme seneye açıktan mı devam etsem?

Merhaba ben online eğitimden dolayı okuduğum üniversiteye bu sene gittim. Ama ailemi çok özlüyorum dayanılacak gibi değil. Kyk bursu da alıyorum sizce açığa geçmeli miyim ve bursuma ne olur?
Üniversite 2. sınıfım ve ailemi çok özlüyorum. Sizce okuduğum bölüme seneye açıktan mı devam etsem?
Cevapla