12. Sınıfım 2. Dönem açık liseye geçmek istiyorum sizce geçmelimiyim?

Arkadaşlar ben sadece tyt ye giricem istediğim bölüm sadece tyt ile alıyor okulda vaktimi alıyor okuldaki öğretmenler hiç toleranslı değil sınavların cevaplarını veriyorlar bazı hocalar ama yinede gereksiz ayt konusu işliyorum açık liseye geçmeyi düşünüyorum ama aklıma takılan şeyler var sınavları zor oluyor mu geçemeyeceğim kadar online değil bu dönemin sınavı bir de mesela 170 kredim olsa bile 4 zorunlu dersten geçemezsem mezun olamam mı gerçekten bilgisi olan bilen varsa cevaplarsa çok sevinirim bazı sorularımda var onlarıda sormak istiyorum eğer cevaplarsanız instagram hesabımı vereceğim ordan daha detaylı konuşmak isterim
12. Sınıfım 2. Dönem açık liseye geçmek istiyorum sizce geçmelimiyim?
Cevapla