Ben daha çalışmaya başlamadım ama haftaya başlayacağım inşallah benim hedefim Türk Dili Edebiyatı 😊


Ataması yok o bölümün niye geç kaldın bu kadar ve çalışma programın nasıl olacak konuşalım mı ve focus to do grubuna gelsene.
Tabii olurr konuşalım 😊 grup hangi uygulamada?
Focus to do
Whatsapp için de var alanın ne
Alanım yok yani sözele hazirlancam.
Snapchat varsa gel
Cevap
4Cevap
2. Uniyi okuyacaktım pcr ve aşı zorunluluğu gelince vazgeçtim. Açıktan okurum. Mikroplu üniversitelerine kalmadık.
2. uni için çok genç degilmisin ya😂 sanırım nerdeyse aynı yastayiz
Vay be bende 20yim😂😂 ben bu sene sınava giricem 🤣
Teşekkür ederim😊 ama zaten öyle üzülmem çünkü açıktan istiyorum oda tutar heralde gönül isterdi okuyayım çalışayım ama bu sistemde zor 🙁
Bende edebiyat istiyorum editörlük falan olur belki evden nasip artık.
Aşı olayı çok iyiydi
İnşallah kazanirsin açıktan okucak kadar puan olsun yeter benim hedef yok
Neden haftaya ki
Çünkü daha kitap falan almadım
Sen bunamı giriyorsun güzelim ❤️ @kara_gozlu
Evet hayatım❤🤗 başladık bakalım çalışmaya😅 # Turizmişletmeciliği
Sağol sevgilim inşallah😅❤zaten öncelik turizm arından başka alternatiflerimde var
@Kara_gözlü KS den tanışılmış belli
Neden öyle dediniz @Moldovyapapatya
Üniversite bitirdik. İşe yaramadı
Benim hedefim şu an yok.
Yks girmeyeceğim
Yaş 18 altı mı
Arkadaş Kanadada galiba
Yurt dışındayım
zamanında çalıştım
Hukuk istiyorum 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?