Hocan yanında oluyor ama puanlamayı arkada oturanlar yapıyor. Benim aldığım zamanda öyleydi. Sürücü kursu hocan da arabada olur ama bir etkisi olmaz yani puanlamada değerlendiren o değil çünkü.
Zaten sınav esnasında hocan hiç bir müdahalede bulunmuyor. Kontrol tamamen sende soğukkanlı olur isen kendini odaklarsan arabada hocan yokmuş gibi davranabilirsin. Hani hocan istese de etkileyemez seni sen istemedikten sonra. Sen kurallara uyarak iyi kullanırsan sana tavrı bile olsa öyle bakakalır :D
Sınavdan önce (farklı bir araç modeli de olur) pratik yapmanın faydası çok dokunur. O pistte 2-3 kez tekrar yapsan zaten tam anlamıyla kavrarsın aşama aşama yapman gerekenleri. İlla sürücü kursu olması gerekmez. Hani çevreden birisinin aracı olur özel ders veren farklı birisi olur vs vs. Bir de benim sınava girdiğim zamanla şu an ki sistem farklı biraz. Ondan net bir yorum da yapamıyorum. Ben 2012 sonuna almıştım ehliyetimi. Ekstra heyecanını korkunu da yenmelisin. Dünyanın sonu değil ya. Zaten o aracı kavradıktan sonra o kadar basit bir mekanizma olduğunu anlıyorsun ki geçmişe dönüp sınav anların aklına geliyor gülüp geçiyorsun.
Ya öyle de tabii biz babamla gittik sınav yerine bize paralel park ya da l park yapmaya izin vermediler burası sürücü kurslarının alanı dediler kpss ye odaklanmam gerek ve kalmayı hiç istemiyorum bir daha stres olmak istemiyorum. Özellikle kurs yeri sanki bir şekilde beni bıraktırcakmış gibi hissediyorum çok mutsuzum hayatta hiçbir şeyim yolunda gitmedi insanlar hep bi şeyler çıkarttı bunda bari sorun sıkıntı çıkmasa internetten bi bakıyorum bir sürü de kalan var =(
Park olayını illa o pistte değil farklı bir boş alanda da deneyebilirsiniz veya yol kenarında duba niyetine taş koyar gene denenebilir. Benim ehliyet aldığım zamanlarda boş pazar alanında bunu deneyenler vardı öyle diyim sana. Zaten mantığını kavradığın zaman sıkıntı yaşamazsın. Yokuş kalkışta da pratikleştir kendini oda önemli ondan kalanlar da olmuştu benim zamanımda. Ama kalırsan da çok takılma. Diyorum ya dünyanın sonu değil. Kpss'ne daha çok önem var hatta.(Malum çift yıl sınavları bu sene) Kalma durumunda sadece sınav parası verirsin fazladan o yani. Sen aracın debriyaj kavramasına alış aracı stop ettirme. Odaklanarak yap sakin şekilde Allah'ın izniyle olur. O direkt geçenlerin bir çoğu geçmişte araç tecrübesi olan kişiler benim aldığım yıllarda tekte geçen arkadaşlarım çok oldu ama bu kişilerle kendini kıyaslamak saçma niye diyecek olursan 13 14 yaşında babasından araba kaçıran ehliyetsiz araba kullanan kişilerdi :D Genelde öyle kişiler için sınav çocuk oyuncağı oluyor. İşte bunlar hep tecrübe sürekli tekrar pratikle olan şeyler.
Senin hocan da orada olacak büyük ihtimalle ön koltukta. Arkada 2 tane komisyon üyesi memur. Senin dikkatini dağıtmak için soru soracaklar. Sorulara cevap ver ama dikkatini de dağıtma hata yapma.
Edemez ama müfettişin aklını çelebilir bana sürekli kalacaksın çok kötüsün daha vitesle direksiyonu bile ayıramıyosun diyip durdu. İki üç kere de bağırdı
Ya ben de bağırdım geri hemen canım bebeğim bilmem ne diye ortamı yumuştmaya çalışıyor. Bu bi kere beni bi erkek hocanın öğrencisiyle bana sormadan değiştirdi sonra ben müdüre şikayet ettim onlar da bana kıllandılar. İnşallah müfettişin yanında da onu yapamadın bunu yapamadın falan demez. Kurs yeri de bir tuhaf herkesin sınavı dersinden bir gün sonra oldu bitti benim daha olacak. Bir ay oldu ve bana olacağına dair mesaj bile gelmedi mesaj atmadılar çok tedirginim geceleri uyuyamaz oldum param boşa gitsin istemiyorum asla. Çok mutsuzum ya
Ya paran boşa gitmez. Sınavdan kalırsan odeyecegin kurs parası sabit. Sadece ekstra sınav ücreti ödersin her direksiyon sınavından önce 100 150 lira. Bana yakinsan ben öğretirim sana araba sürmeyi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
sınavda direksiyon hocanız yanınızda oturur
arka koltukta da da biri komisyon üyesi diğeri de komisyon başkanıydı galiba onlar olur
Ya istemiyorum ya sürücü kursu beni bırakmak için uğraşıyor zaten lanet olsun ya
Genelde Öğretmenler oluyor :D Bana lise hocam denkgelmişti. Puanlamayı yapanlar onlar. Sürücü kursu hocasının bir olayı yok orada.
Hayır yani sürücü kursu hocam mı olacak
Hocan yanında oluyor ama puanlamayı arkada oturanlar yapıyor. Benim aldığım zamanda öyleydi. Sürücü kursu hocan da arabada olur ama bir etkisi olmaz yani puanlamada değerlendiren o değil çünkü.
Lanet olsun
Kursla konuş hocanı değiştir. Benim de tartıştığım bir hoca olmuştu. Değiştirmiştim bir sıkıntı yapmadı sürücü kursu.
İki hocayla da tartıştım ben ama biri erkek biri bayan
Zaten sınav esnasında hocan hiç bir müdahalede bulunmuyor. Kontrol tamamen sende soğukkanlı olur isen kendini odaklarsan arabada hocan yokmuş gibi davranabilirsin. Hani hocan istese de etkileyemez seni sen istemedikten sonra. Sen kurallara uyarak iyi kullanırsan sana tavrı bile olsa öyle bakakalır :D
Çok tedirginim çok korkuyorum ya
Napim sınavdan önce peki ne önerirsin
Sınavdan önce (farklı bir araç modeli de olur) pratik yapmanın faydası çok dokunur. O pistte 2-3 kez tekrar yapsan zaten tam anlamıyla kavrarsın aşama aşama yapman gerekenleri. İlla sürücü kursu olması gerekmez. Hani çevreden birisinin aracı olur özel ders veren farklı birisi olur vs vs. Bir de benim sınava girdiğim zamanla şu an ki sistem farklı biraz. Ondan net bir yorum da yapamıyorum. Ben 2012 sonuna almıştım ehliyetimi.
Ekstra heyecanını korkunu da yenmelisin. Dünyanın sonu değil ya. Zaten o aracı kavradıktan sonra o kadar basit bir mekanizma olduğunu anlıyorsun ki geçmişe dönüp sınav anların aklına geliyor gülüp geçiyorsun.
Ya öyle de tabii biz babamla gittik sınav yerine bize paralel park ya da l park yapmaya izin vermediler burası sürücü kurslarının alanı dediler kpss ye odaklanmam gerek ve kalmayı hiç istemiyorum bir daha stres olmak istemiyorum. Özellikle kurs yeri sanki bir şekilde beni bıraktırcakmış gibi hissediyorum çok mutsuzum hayatta hiçbir şeyim yolunda gitmedi insanlar hep bi şeyler çıkarttı bunda bari sorun sıkıntı çıkmasa internetten bi bakıyorum bir sürü de kalan var =(
Park olayını illa o pistte değil farklı bir boş alanda da deneyebilirsiniz veya yol kenarında duba niyetine taş koyar gene denenebilir. Benim ehliyet aldığım zamanlarda boş pazar alanında bunu deneyenler vardı öyle diyim sana. Zaten mantığını kavradığın zaman sıkıntı yaşamazsın. Yokuş kalkışta da pratikleştir kendini oda önemli ondan kalanlar da olmuştu benim zamanımda. Ama kalırsan da çok takılma. Diyorum ya dünyanın sonu değil. Kpss'ne daha çok önem var hatta.(Malum çift yıl sınavları bu sene) Kalma durumunda sadece sınav parası verirsin fazladan o yani. Sen aracın debriyaj kavramasına alış aracı stop ettirme. Odaklanarak yap sakin şekilde Allah'ın izniyle olur.
O direkt geçenlerin bir çoğu geçmişte araç tecrübesi olan kişiler benim aldığım yıllarda tekte geçen arkadaşlarım çok oldu ama bu kişilerle kendini kıyaslamak saçma niye diyecek olursan 13 14 yaşında babasından araba kaçıran ehliyetsiz araba kullanan kişilerdi :D
Genelde öyle kişiler için sınav çocuk oyuncağı oluyor. İşte bunlar hep tecrübe sürekli tekrar pratikle olan şeyler.
Hayir. MEB tarafından görevlendirilen memurlar
Yani benim hocam olmayacak demi
Senin hocan da orada olacak büyük ihtimalle ön koltukta. Arkada 2 tane komisyon üyesi memur. Senin dikkatini dağıtmak için soru soracaklar. Sorulara cevap ver ama dikkatini de dağıtma hata yapma.
Lanet olsun ya girmesini istemiyorum hocam beni geriyor
orada eğitimdeki gibi müdahale edemez geremez seni merak etme. Hocayı da görmezden gel. Komisyon üyeleri varken şunu yap bunu yap diyemez zaten.
Edemez ama müfettişin aklını çelebilir bana sürekli kalacaksın çok kötüsün daha vitesle direksiyonu bile ayıramıyosun diyip durdu. İki üç kere de bağırdı
Nasil hoca o ya? Şikayet etsene onu niye susuyorsun. Ben olsam s*ikerdim altıma basıp arabanın içinde
Müfettişin aklını çelemez merak etme. Ayrica ilk sinavda kalsan bile bu çok Normal.
Ya ben de bağırdım geri hemen canım bebeğim bilmem ne diye ortamı yumuştmaya çalışıyor. Bu bi kere beni bi erkek hocanın öğrencisiyle bana sormadan değiştirdi sonra ben müdüre şikayet ettim onlar da bana kıllandılar. İnşallah müfettişin yanında da onu yapamadın bunu yapamadın falan demez. Kurs yeri de bir tuhaf herkesin sınavı dersinden bir gün sonra oldu bitti benim daha olacak. Bir ay oldu ve bana olacağına dair mesaj bile gelmedi mesaj atmadılar çok tedirginim geceleri uyuyamaz oldum param boşa gitsin istemiyorum asla. Çok mutsuzum ya
Ya paran boşa gitmez. Sınavdan kalırsan odeyecegin kurs parası sabit. Sadece ekstra sınav ücreti ödersin her direksiyon sınavından önce 100 150 lira. Bana yakinsan ben öğretirim sana araba sürmeyi
Yok teşekkür ederim
Teklifim de ciddiydim. Siz bilirsiniz kolay gelsin.
Hayır
Ama ben böyle bir duyum aldım
O yanında oluyor fakat arka koltukta 2 gözlemci olucak
O puanlama yapmıcak ama müfettişin aklını çelip bıraktırabilir mi?
Bilemem orasını