Arkadaşlar, sürekli üniversite okumak istiyorum. Sizce bu istek kötü bir şey mi?

Arkadaşlar, sürekli üniversite okumak birini bitirim diğerine başlamak istiyorum sizce bu istek kötü bir şey mi?
Arkadaşlar, sürekli üniversite okumak istiyorum. Sizce bu istek kötü bir şey mi?
Cevapla