Çalıştığınız işten memnun musunuz, neden?

Çalıştığınız işten memnun musunuz?

Memnunsanız neden?
Memnun degilseniz neden?
Her seyiyle memnunum
Bir kac sey haric memnunum
Çalışma saatlerinden dolayı memnun değilim
Maaştan dolayi memnun değilim
Hiçbir seyinden memnun değilim
Çalışmıyorum/Ögrenciyim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Çalıştığınız işten memnun musunuz, neden?
Cevapla