Üniversiteler açıldı açılalı, bir çok öğrenci yer bulamadı çünkü her şey o kadar pahalı ki bir özel yurt evde tutamıyorsun sokakts kalan öğrenciler, ya da kazanıp gidemeyen öğrenciler ne yapmalı?
Kalacak yer sorunu olduğu için üniversiteye gidemeyen öğrenciler için ne düşünüyorsunuz?
Ekonomi bu hale geldikten sonra ne yapabilirler ki? Belki okul sonrası çalışacakları iş bulurlar. Onun kazancı da komple yurda gider. Eskiden çalışan rahatça eve çıkar istediğini yapardı. Şimdi çalışsan da değmiyor
Ev sahibi yurt sahibi insanlar öncelikli olarak bunları denetlemeyen devletle beraberin de topunun mk
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben oturduğum şehirde üniversite kazandım düşünüyorum da şehir dışında okusaydım ve yurt çıkmasaydı çok büyük maddi sıkıntının altına sokacaktım ailemi Allah yardımcıları olsun :(