Selamlar :) Daha önce eğitim hayatımda, bir öğrenci koçundan yardım almadım. Genel olarak kendi kendimin danışmanı oldum. Ama şu an, birçok öğrenciye özel olarak profesyonel öğrenci koçu ve eğitim danışmanı olarak destek veriyorum. Elbette 1 yıl eğitim aldım ve aldığım eğitimler doğrultusunda, çoğu öğrenci şu an müthiş derece başarı gösteriyor. Tabi ki bir tek eğitim olarak destek değil. Psikolojik olarak bile dahi elimden gelen yardımı yapmaya çalışıyorum. Siz üniversite sınavı veya okul sınavları için, öğrenci koçundan yardım aldınız mı?
Sınavlara hazırlandığın süre içerisinde hiç öğrenci koçundan destek aldın mı?
Merhaba, sınavlara hazırlandığım süre içinde öğrenci koçundan destek alamadım çünkü böyle bir imkanım yoktu. Maddi olarak imkanım var mıydı ondan emin değilim, büyük ihtimal parayı ayarlardık bir şekilde ama beni öğrenci koçluğuna itecek bir kişi de yoktu yani tabiri caizse o farkındalık bizlerde oluşturulmamıştı. Bir rehber hocamız olurdu ama o da genel olarak herkes için bir plan yapardı ve tabiri caizse sonra başından atardı. O yüzden ben de kendi kendime birtakım kararlar aldım ve o yoldan gittim. Tabii ki öğrenci koçu olsaydı, eğitim planlamam çok başka olabilirdi ve belki her şey daha güzel olabilirdi ama insan çocukken bu tarz şeyleri çok hesap edemeyebiliyor. Belli bir yaştan, tecrübeden sonra o bilince erişebiliyoruz aslında. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...