LİSE ANILARI UNUTULMAZDIR, LİSE YILLARINA HANGİ ŞARKIYI ARMAĞAN ETMEK İSTERSİN?


Soruyu okurken anlık bu şarkı denk geldi ve mükemmel uydu ya. Boktan bir lisede geçen 4 yılıma şu şarkı sözleri gönderiyorum
Kim ödeyecek zararımı?
Nasıl bitirdim zamanımı?
Kimler almış, kimler çalmış?
Geri getirin her anımı
Ortaya karışık kültür karmaşasını yaşadığımız , ruhumuza dünyaları sığdırdığımız yıllardı 😌
Cevap
3Cevap
Cengiz Kurtoğlu - Liselim paylaşılmış. Ben de Ümit Besen 'den "Okul Yolunda" parçasını paylaşmak isterim. :)
https://www.youtube.com/embed/B-KnekVGZdQGelmez o günler , dönmez o günler mazi de kaldı hep
Saydıııım kaç gün oldu saydıııım kaç gece doldu saydıııım her gün aynı dert dön istersen 😂
Cesaretin var mı aşkaa, çarpıyor kalbim bir başkaa
Cengiz Kurtoğlu göndereyim.."Liselim"
Muslum gürses-Yıllar utansin
Anason kokarken sofralar...
Mako - Murder
Sacma sapan bir muzikti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?