Eğitim hayatında "İyi ki yapmışım." dediğin bir durumu paylaşır mısın?

BiBilen

İnsanın hayatında iyi kiler ve keşkeleri vardır, keşkeler kalsın iyi kileri konuşalım, iyi ki yapmışım dediğin ne var?
Eğitim hayatında "İyi ki yapmışım." dediğin bir durumu paylaşır mısın?
Cevapla