Universite kaydı dondurduktan sonra istedigim zaman baslayabiliyor muyum?

Bu islem donem donem mi oluyor? Mesela eylulde dondurdum aralikta geri donmek istiyorum guz dönemi icerisinde. Donem icerisinde istedigim zaman donebiliyor muyum yoksa bu isler donem dönem ya da yıl yıl mı oluyor? Bekledigim bir durum var. Sonuçlanması biraz zaman aliyor. Dondurma islemleri de sanırım okullar acildiktan ilk 1 ay icerisinde yapiliyormus. Benimde durum belli olmadigi icin ortada kaldim resmen. Simdi dondursam bekledigim iş olmazsa istedigim zaman tekrar donebiliyor muyum? Simdi devam etsem yani okula gitsem dondurma islemlerini kaçırabilirim. Okulu dondurduktan sonra istedigim zaman devam edebiliyor muyum?
Universite kaydı dondurduktan sonra istedigim zaman baslayabiliyor muyum?
Cevapla