Çocuk Gelişimi okuduğuma pişmanım. İşimi sevmiyorum, sizce alışır mıyım?

Okulum yeni bitti. Bu hafta başı da işe yeni başladım ve çocuk gelişimi okuduğuma çok pişman oldum. 1 haftada burnumdan getirdiler. Kendimi sevdiremiyorum cocuklara zaten, 3-4 yaşındalar. Sabahları işe zorla gidiyorum. Alışır mıyım sizce?
Yeni olduğu icin mi böyle?
Çocuk Gelişimi okuduğuma pişmanım. İşimi sevmiyorum, sizce alışır mıyım?
Cevapla