Bazı Üniversitelerin duyurularında eğitimin %40 lık kısmı çevrimiçi %60 lık kısmı yüzyüze deniliyor. sadece Yarım derslik veya birkaç derslik için insanlar uzak şehirler de masraf edecek. Eğitimin Bir Eğitim Yılı daha ertelemek sağlıklı olmaz mı
Üniversiteler 2021-2022 öğretim yılında da online eğitime geçer mi?
o zaman neden kıvırtıyorlar :) bazıları açılışı erteliyor bazıları yüzde 40 online olacak diyorlar kardeşim komple kapat açma üniversiteleri insanları öldürmekmi istiyorlar, biontech kurucusu karı koca açıklama yaptı en kötü seneryoya hazır olun seneye hastalık varyantları aşılar korumayacak dedi en kötü yıl 2022 olabilir
pandemi nedeniyle 2 yıllık bölümlerde hiç üniversiteye gitmeden diploma alan sağlıkçılar yetişecek :) ama ben daha bugünlerin iyi günlerimiz olduğunu düşünüyorum asıl kıyamet seneye.)
olacak açıklama yapıldı yeni varyantlar aşılara dirençli dediler 3 ve 4 doz aşı gerekli hatta seneye yeni varyantlar için aşı geliştirme çalışmaları başlar oda 1-2 yıl sürer ama covid 19 dan çok çok çok daha ölümcül hastalık seneye geliyor yani 2022 de daha çok insan ölecek onun için kapanmalar yapılmalı tedbirler alınmalı kasım aralık da evlere kapanacağız
hatanın bedelini halka ödetiyorlar koca yaz açıldık şimdi asıl kıyamet 2022 kışında kopacak 2021 deki kaybın daha fazlasını seneye verecek dünya yeni varyantlar aşı olanları bile etkileyecek yani iyi günlerimiz bugünler ya çok sıkı kapanmalar yapılmalı ya da ölümü göze alacak herkes, yani tekrardan 30 günlük sokak kısıtlamaları çıkabilir
yani dünya birkaç yıllık bir restarayon dönemine girdi, uzaktan eğitim uzaktan iş alışmalı herkes dünya yeni düzene girdi belki bir ihtimal 10 yıl da sürebilir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ülkede eğitim kalitesi nedir sorusunu sormak, daha mantıklı.
hiç sormayalım :)
Kapatcaklar zaten 27 k vaka vardı bugün
o zaman neden kıvırtıyorlar :) bazıları açılışı erteliyor bazıları yüzde 40 online olacak diyorlar kardeşim komple kapat açma üniversiteleri insanları öldürmekmi istiyorlar, biontech kurucusu karı koca açıklama yaptı en kötü seneryoya hazır olun seneye hastalık varyantları aşılar korumayacak dedi en kötü yıl 2022 olabilir
Esnafları kazandırmak için anlamadın mı 😅
2021-2022 eğitim yılının tamamen uzaktan eğitim olacağını hatta seneye yeni ölümcül varyantlarla 2022-2023 güz dönemi de uzaktan olacak
pandemi nedeniyle 2 yıllık bölümlerde hiç üniversiteye gitmeden diploma alan sağlıkçılar yetişecek :) ama ben daha bugünlerin iyi günlerimiz olduğunu düşünüyorum asıl kıyamet seneye.)
Bakalım umarım öyle olmaz
olacak açıklama yapıldı yeni varyantlar aşılara dirençli dediler 3 ve 4 doz aşı gerekli hatta seneye yeni varyantlar için aşı geliştirme çalışmaları başlar oda 1-2 yıl sürer ama covid 19 dan çok çok çok daha ölümcül hastalık seneye geliyor yani 2022 de daha çok insan ölecek onun için kapanmalar yapılmalı tedbirler alınmalı kasım aralık da evlere kapanacağız
Sağlık Bakanının Şu yalanı aklıma geldi :) Bu yaz son maskeleri takacağız dedi ya hatırlayacak kışın en kötü hastalık kapanmalar geldiğinde
maskelerin 2023 yılının sonuna kadar çıkmayacağını tahmin ediyorum
Hayırlısı bro ama okulları açmak hataydı. Daha yeni tanıdığımızın çocuğu korona oldu
hatanın bedelini halka ödetiyorlar koca yaz açıldık şimdi asıl kıyamet 2022 kışında kopacak 2021 deki kaybın daha fazlasını seneye verecek dünya yeni varyantlar aşı olanları bile etkileyecek yani iyi günlerimiz bugünler ya çok sıkı kapanmalar yapılmalı ya da ölümü göze alacak herkes, yani tekrardan 30 günlük sokak kısıtlamaları çıkabilir
yani dünya birkaç yıllık bir restarayon dönemine girdi, uzaktan eğitim uzaktan iş alışmalı herkes dünya yeni düzene girdi belki bir ihtimal 10 yıl da sürebilir
aşılar bir işe yaramadığını gördük, hani bu yaz sondu :)) hikaye
Doğru daha da arttı vakal
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!